Niedawno informowaliśmy, że Polska Grupa Górnicza uruchomiła sprzedaż miału węglowego dla gospodarstw rolnych. Według informacji Spółki, sprzedaż miała być możliwa za pośrednictwem strony internetowej https://www.pgg.pl/strefa-klienta , która miała umożliwiać również złożenie w formie elektronicznej wymaganych w procedurze zakupowej dokumentów.
Niestety, gdy wchodzi się na wskazaną stronę nie widać żadnych linków wskazujących gdzie złożyć wniosek i jakie dokumenty załączyć. Być może jest to możliwe poprzez “formularz kontaktowy”, jednak:
– gdy chce się wypełnić obowiązkowe pole “kategoria ogólna” nie ma opcji “zamawiam” – jest opcja “realizacja zamówień”, ale:
– “kategoria szczegółowa” umożliwia jedynie ZMIANĘ – opcji dostawy, płatności, oraz reklamację i anulowanie zamówienia; dalej:
– trzeba wybrać kopalnię – po co?
– i pozostaje tylko pole “treść wiadomości”.
Uzyskanie jakichkolwiek informacji poprzez infolinię jest w zasadzie niemożliwe “z uwagi na zajętość wszystkich konsultantów”, jak informuje automatyczna sekretarka – po minucie połączenie zostaje przerwane.
Innymi słowy, przejrzystość strony sklepu PGG jest znikoma, dostępność informacji żadna. Mamy za to odrębny link do fanpage’a PGG w mediach społecznościowych…
Najważniejsze jednak, że na stronie PGG nie ma już dostępnego żadnego rodzaju węgla – ani miału, ani jakiegokolwiek innego.
Być może ten, który był, został wykupiony, ale że wydobycie trwa, będzie można go jeszcze kupić – oby. Na razie nie sposób się tego dowiedzieć.