reklama
Baner Rapool
reklama
Baner Yara
reklama
Baner Agroecopower
reklama
Baner Basf Desktop
reklama
Baner New Holland
reklama
Baner halvetic

McCormick X6 Xtrashift. Wydajność i styl z odpowiednią mocą

Dzięki technologii DOC-DPF-SCR z hydrauliką CCLS, amortyzowaną kabiną i osią, nowy członek rodziny Argo Tractors z silnikiem Stage V doskonale odnajduje swoje miejsce w kategorii ciągników użytkowych, używanych do pracy na otwartym polu, sianokosów i typowych czynności w gospodarstwie, zwiększając wydajność i efektywność, optymalizując styl i ergonomię.

reklama
Baner Mandam


W gamie dostępne są dwa modele napędzane 16-zaworowym, 3,6-litrowym silnikiem F36: X6.125 o mocy 119 KM, która w wersji X6.135 wzrasta do 126 KM. Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań i zwiększenie pojemności zbiornika paliwa ze 150 do 170 litrów zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa o 10 proc., a tym samym dłuższy dzień pracy. Zwiększono również maksymalny moment obrotowy – oba modele osiągają moment 518 Nm przy 1300 obr/min.

Całkowicie odnowiono również układ hydrauliczny, przechodząc na układ zamknięty (CCLS) o wydajności 110 l/min., 38,5 l przeznaczono na układ kierowniczy. Rozwiązanie to zapewnia większą wydajność hydrauliczną i większą produktywność podczas pracy z ładowaczem czołowym, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i hałasu podczas pracy. 34 l oleju oraz dodatkowe 10 l z opcjonalnym zbiornikiem, mogą być pobrane do obsługi wywrotek. Dostępny jest również system “Power Beyond”, który gwarantuje wykorzystanie pełnego przepływu 110 l/min. Do dyspozycji jest siedem zaworów, w tym dwa umieszczone centralnie i trzy mechaniczne, a także selektor przepływu podwajający liczbę wyjść oraz elektrozawór dla narzędzi wymagających zmiennego natężenia przepływu, z możliwością zastosowania dodatkowych dwóch zaworów elektronicznych umieszczonych z tyłu.

reklama
Baner halvetic
reklama
Baner agrihandler

Przekładnia zapewnia odpowiednie przełóżenie do każdego zastosowania. Jest to możliwe dzięki sprawdzonemu schematowi 36+12 z HML (3 biegi pod obciążeniem) oraz Reverse Powershuttle z modulowanym załączaniem. Dzięki zakresowi biegów pełzających liczba biegów wzrasta do 48+16. Opcjonalnie dostępny jest „Park-Lock” gwarantujący pełne bezpieczeństwo.

Zamontowanie pod maską układu oczyszczania spalin Stage V oraz niewidocznego układu SCR nie tylko nadaje pojazdowi kompaktowy wygląd, zgodny z nową stylistyką McCormicka, ale także zapewnia pełną widoczność z przodu ciągnika. Widoczność jest ulepszona dzięki 4-słupkowej kabinie i szerszemu szyberdachowi z otwieraną klapą, zapewniającemu naturalną wentylację kabiny. Wszystkie operacje wykonywane ładowaczem czołowym są łatwiejsze, podobnie jak praca w nocy dzięki 10 światłom roboczym LED.

McCormick X6 Xtrashift, fot. materiały prasowe
McCormick X6 Xtrashift, fot. materiały prasowe

Komfort pracy operatora zapewnia mechaniczny układ zawieszenia kabiny z amortyzatorami o średnicy 96 mm oraz ergonomiczne rozwiązania zastosowane na pulpicie sterowniczym, który wyposażono w nowy joystick do obsługi ładowacza, podnośnika i sterowania półbiegami. Możliwość zastosowania amortyzowanej osi przedniej z hamulcami dodatkowo zwiększa komfort transportu drogowego.

Elektronicznie sterowany tylny podnośnik zapewnia udźwig 6 000 kg, a automatyczny układ WOM załącza/wyłącza WOM przy określonej wysokości zaczepu. Dostępny jest również układ antypoślizgowy, który kompensuje nierówności podłoża podczas pracy i transportu.
Opcjonalnie dostępny jest ładowacz czołowy M30, przedni podnośnik, który może unieść 2 250 kg. Dostępny jest również przedni WOM.

Inne funkcje, które podnoszą technologiczną poprzeczkę, to technologia prowadzenia satelitarnego (składająca się z monitora X25, anteny AGS-2 i kierownicy AES-35, które pomagają ciągnikowi pracować z dokładnością do 2 cm na ) oraz system ISObus, który pozwala ciągnikowi komunikować się z narzędziami, zapewniając wydajność i kontrolę zużycia paliwa. Ponadto, dzięki systemowi McCormick Fleet i Remote Diagnostic Management, możliwe jest zarządzanie flotą ciągników poprzez obniżenie kosztów eksploatacji i zwiększenie wydajności maszyn dzięki kontroli parametrów roboczych i danych telemetrzycznych ciągnika. Z kolei zdalna diagnostyka pozwala na skrócenie czasu przestoju maszyny poprzez zdalną interwencję w celu diagonozy oraz. aktualizacji oprogramowania.

Źródło: ARGO Tractors

reklama
Baner Bayer Dekalb

ZOSTAW KOMENTARZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Przeczytaj także

None found

Najpopularniejsze artykuły

None found

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)
INNE ARTYKUŁY AUTORA




NAJNOWSZE WIADOMOŚCI