Bezkonkurencyjny STEYR

Jak wykazało niezależne i reprezentatywne badanie przeprowadzone przez instytut badania rynku, 54 procent rolników w wieku do 39 lat uważa STEYR za najlepszego producenta ciągników w Austrii.

Taką opinię marka zawdzięcza po części doskonałym reklamom adresowanym od lat do młodych i nowoczesnych przedsiębiorców. Stoją za tym specjaliści z agencji reklamowej Smuck, Royer & Die Eins, którzy po raz kolejny mogli cieszyć się sukcesem podczas uroczystej gali Kärntner Werbepreis (Campaign Award of Carinthia) CREOS.

Na uroczystość wręczenia nagród CREOS, która odbyła się 14. października w hali wystawowej nr 5 w Klagenfurt am Wörthersee, przybyło 800 gości. Jury złożone ze specjalistów z przyjemnością wręczyło laury marce STEYR w kategorii „Dialogue Marketing” i „Social & Digital Media”: Natomiast brązowy medal jej przedstawiciele odebrali za kampanię reklamową STEYR@thebeach oraz mistrzowskie zapowiedzi premiery nowego, flagowego ciągnika Terrus CVT. Kolejne złoto zapewniła marce gra STEYR Quest, czyli niejako Pokémon Go dla fanów STEYR. Zasiadający w jury przedstawiciel McDonald’s Austria, Florian Schleicher, powiedział: „Wiele firm umie po prostu wykorzystać bieżące tendencje i mody, ale bardzo rzadko zdarza się, aby marka uwzględniła trend, zapewniając sobie wymierne korzyści, a jednocześnie połączyła go ze znaczącymi działaniami na rzecz użytkowników. A to właśnie udało się STEYR, i to w sposób wielce innowacyjny. Czego chcieć więcej?

Cieszę się niezmiernie, że wspólnie z naszymi partnerami ze Smuck, Royer & Die Eins udało nam się wypracować dla STEYR pozycję marki dla ludzi młodych i nowoczesnych. Nasze reklamy doceniają nie tylko rolnicy, ale też zawodowcy z branży reklamowej. To dowód, że wykonaliśmy kawał dobrej roboty – oczywiście dzięki wzorcowej współpracy z naszą agencją – mówi Marie Mouton, STEYR Brand Communication Manager EMEA.

Źródło: STEYR