reklama
Baner Kuhn
reklama
Baner Yara
reklama
Baner Agroecopower
reklama
Baner Basf Osiris desktop
reklama
Baner New Holland

Rusza kampania promująca polskie produkty mleczne 

“Polskie produkty mleczne każdego dnia” to hasło kampanii, której zadaniem jest przedstawienie korzyści płynących ze spożywania mleka i produktów mlecznych. Organizatorem kampanii finansowanej z Funduszu Promocji Mleka jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich. 

reklama
Baner Osadkowski

W Polsce mamy wiele do zaoferowania – od wyśmienitych produktów mlecznych, po kreatywne sposoby ich wykorzystania w każdej kuchni, każdego dnia. Dlatego zorganizowaliśmy kampanię pod hasłem “Polskie produkty mleczne każdego dnia”, żeby jeszcze bardziej zachęcić Polaków do mlecznych smaków – mówi Waldemar Broś, prezes Zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich.  

Jak czytamy na stronie internetowej KZSMZR , organizatorzy stawiają na edukację, chcąc podnieść świadomość społeczną na temat wartości odżywczej produktów mlecznych, jak również procesów związanych z produkcją i przetwórstwem mleka.  W ten sposób nie tylko promują te produkty, ale także zwiększają wiedzę społeczeństwa o jakości produktów mlecznych, co pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku całego sektora. 

reklama
Baner Kioti

Kampania obejmuje szereg działań promocyjnych i edukacyjnych, które odbędą się od czerwca do grudnia 2023 roku. W 9 odcinkach „Pytania na Śniadanie” w TVP2 zaprezentowane zostaną propozycje mlecznych dań na każdy posiłek dnia – od energetycznego śniadania, po syty obiad, aż do lekkiej kolacji. Widzowie będą mogli też obejrzeć serię programów kulinarnych “Nasze najpyszniejsze”, w których znany i ceniony kucharz Kuba Steuermark,  który wraz z laureatkami i finalistkami konkursu Miss Polonia będzie podróżować po różnych regionach Polski, prezentując tradycyjne przepisy na dania, w których kluczową rolę odgrywają mleko i jego przetwory. 

reklama
Baner SumiAgro
reklama
Baner Bayer maj-2025-Rhapsody
reklama
baner MChale

Internauci będą mogli zapoznawać się z kulinarnymi inspiracjami mlecznymi oraz ciekawostkami i poradami dotyczącymi mleka i jego przetworów na profilach społecznościowych: Facebooku (https://www.facebook.com/polskie.produkty.mleczne/) i Instagramie (https://www.instagram.com/mlekokazdegodnia/). Również na FB Kuba Steuermark (https://www.facebook.com/KubaSteuermark), poprowadzi cykl krótkich filmów, w których razem z gościem opowie, dlaczego mleko i jego przetwory są tak ważne w diecie różnych grup wiekowych. Z kolei, influencerka, Magda Rudak (https://www.instagram.com/kabeliska/), podzieli się swoimi mlecznymi inspiracjami. Na swoim profilu, Magda pokaże, jak często korzysta z produktów mlecznych w swojej kuchni i zaproponuje smaczne dania do samodzielnego przygotowania. 

Dla fanów podcastów organizatorzy przygotowali odcinki „Mlecznego podcastu”, które pojawią się w sieci jesienią. W nich, wspólnie z dietetykiem, zostaną przedstawione produkty mleczne i ich pozytywny wpływ na nasze zdrowie. 

Partnerami kampanii „Polskie produkty mleczne każdego dnia” są: Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad całością działań objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka. 

reklama
baner MChale
reklama
baner SDF
reklama
Baner Agrosimex

ZOSTAW KOMENTARZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Przeczytaj także

None found

Najpopularniejsze artykuły

None found

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)
INNE ARTYKUŁY AUTORA




NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
reklama
×Baner corner Chwastox