fbpx

Dalsze zmiany w sieci dealerskiej John Deere; firma rozstaje się z kolejnym dealerem

John Deere zadecydował o dalszych zmianach w sieci dealerskiej. Jest to
kolejny krok ewolucji w ramach strategii Dealer Jutra 3.0.


Umowa dealerska John Deere z Chempest SA, została rozwiązana w ramach
restrukturyzacji sieci dealerskiej John Deere. Okres karencji będzie wynosił 6 miesięcy.
Tym samym do 31 października 2021 r., firma Chempest SA utrzymuje status
Autoryzowanego Dealera marki John Deere, zapewniając wszystkim swoim klientom
obsługę w zakresie sprzedaży maszyn, części zamiennych, serwisu gwarancyjnego
i pogwarancyjnego.

Zmiany w sieci oznaczają, że od 1 listopada na wskazanych niżej terenach
odpowiedzialności usługi kompleksowo świadczyć będą następujący dealerzy:

• Wanicki Serwis– wybrane powiaty województwo małopolskiego, śląskiego i
opolskiego

• Agro-Efekt – wybrane powiaty województwa opolskiego

Wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach poinformują sami
dealerzy.

– Zmiany w sieci dealerskiej, które sukcesywnie wprowadzamy wynikają z potrzeby
wniesienia naszych usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności
najnowocześniejszych technologii, co pozwoli naszym klientom z sukcesami rozwijać ich
biznesy. Ważną rolę wsparcia nadal odgrywać będzie nasza doświadczona i wysoko
wykwalifikowana kadra – mówi Piotr Iżyniec z John Deere Polska.

Dealer Jutra 3.0 – co to znaczy?

Dla John Deere zachodzące zmiany to element strategii Dealer Jutra 3.0, będącego
odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Rolnicy optymalizują
koszty i plony, często stają przed podjęciem strategicznych, rozwojowych decyzji,
których dokonują na podstawie ogromnej ilości danych.

– Nasza sieć dealerska po zmianach pomoże sprostać oczekiwaniom obecnych i
przyszłych klientów John Deere. Rolnicy otrzymają jeszcze większe wsparcie eksperckie
oraz gwarancję jeszcze sprawniejszej i szybszej reakcji niż dotychczas. Dealerzy
działający w ramach strategii „Dealer Jutra 3.0” będą cechować się bardziej
rozbudowanym zakresem działań oraz poszerzoną specjalizacją – dodaje Piotr Iżyniec.

Strategia wdrażana od roku zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie
struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy
w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz
zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

Źródło: John Deere

SDF baner ciągnik
Syngenta baner Treso
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.