reklama
baner KUHN
reklama
Baner Yara
reklama
Baner Agroecopower
reklama
baner BASF
reklama

Rolnicy wybrali Dealera Roku 2024 Claas

Każdy rolnik, każdy przedsiębiorca i użytkownik maszyn Claas może wypowiedzieć się o poziomie jakości obsługi swojego autoryzowanego serwisu dealerskiego. Ankieta dostępna jest co roku w ramach Badania Satysfakcji Klienta Claas i na tej podstawie wyłaniani są najlepsi dealerzy Claas danego roku.

reklama
Baner Osadkowski
reklama
baner stihl

W najnowszym plebiscycie trzy pierwsze miejsca Dealera Roku 2024 zajęły firmy:

I miejsce – Świerkot Sp. z o.o. ze Studzionki k. Pszczyny (woj. śląskie);

reklama
Baner Corner
reklama
baner kioti

II miejsce – Agro-Land Marek Różniak ze Śmielina k. Bydgoszczy (woj. kujawsko-pomorskie);

reklama
baner bayer
reklama
Baner Samasz
reklama
baner MChale

III miejsce – Świerkot Tech Agro Sp. z o.o. z Moczydła (woj. małopolskie).

Tegoroczne zestawienie zostało zdominowane przez dwie firmy spod znaku Świerkot. Przedsiębiorstwo Świerkot sp. z o.o. od dwóch lat zajmowało drugie miejsce wśród najlepszych dealerów Claas (2021 i 2022), a obecnie za 2023 r. sięgnęło po najwyższy laur.

Firma Agro-Land Marek Różniak ze Śmielina k. Bydgoszczy (woj. kujawsko-pomorskie) – zeszłoroczny zwycięzca zestawienia – w tym zajął drugie miejsce.

W najnowszym badaniu satysfakcji wzięło udział ponad pół tysiąca rolników i przedsiębiorców z całej Polski, użytkujących maszyny Claas. Dobrowolnie mogli odpowiedzieć na kilkadziesiąt szczegółowych pytań, dotyczących:

*sprzedaży – wiedzy produktowej, przekazania maszyny, aktywności działów sprzedaży podczas kontaktu z klientem;

reklama
Baner Sumiagro

*serwisu – zwłaszcza jego operatywności przy rozwiązywaniu zgłoszonej awarii oraz jakości naprawy;

*doboru części zamiennych – fachowości w przygotowaniu części oraz szybkości realizacji zamówień.

Tegoroczny zwycięzca zebrał najwyższe noty dla kategoriach za pracę swego Działu Sprzedaży. Klienci docenili sprawny i fachowy przebieg konfiguracji produktu i wysoką wiedzę produktową obsługujących ich handlowców. Dealer nie dawał się zaskoczyć nawet najtrudniejszym pytaniom swych klientów.

Hale warsztatowe, za które odpowiadał Dział Serwisu firmy, już swoją organizacją pracy i czystością były bardzo wysoko oceniane, a wykonane naprawy czy przeglądy były najwyższej jakości. Dotyczyło to serwisu zarówno u Dealera, jak i – nie zapominajmy – napraw wykonanych u klienta, często w warunkach polowych. Mobilne warsztaty były w pełni wyposażone, robota przebiegała szybko i sprawnie, nawet w wysokim sezonie. Co ważne, pracownicy byli zmotywowani, uprzejmi – widać, że lubią swoją pracę. A Dział Części był bardzo wysoko oceniany za świetne doradztwo w wyborze części, znajomości konfiguracji części, szybkości ich dostawy i uzupełniania.

W przypadku dealera Agro-Land M. Różniak – Dział Sprzedaży został wysoko oceniony za proces konfiguracji produktu. To zasługa głębokiej znajomości produktów przez handlowców. Zawsze byli przygotowani na dociekliwe pytania klientów. Zarówno oni – podczas zamawiania nowych maszyn – jaki i serwisanci, dokonujący przeglądów lub napraw starszych urządzeń otrzymali wysokie oceny od klientów.

Rolnicy i przedsiębiorcy i u tego Dealera docenili dbałość o kompleksowe wyposażenie aut serwisowych, jakość wykonywanej pracy w serwisie stacjonarnym i mobilnym, tudzież zaangażowanie pracowników. Dział Części zebrał wysokie oceny w zakresie doradztwa dotyczącego części, wiedzy pracowników i dostępności podzespołów.

Natomiast zasłużone laury za zdobycie trzeciego miejsca zbiera firma Świerkot Tech Agro z siedzibą w woj. małopolskim. Jej Dział Sprzedaży zdobył uznanie klientów za sprawne i trafne porady przy konfiguracji produktu. Dział Serwisu zawsze był gotowy na najcięższe wyzwania – zarówno w maszynach dostarczonych do warsztatu, jak i w naprawach dokonywanych u klientów. Możliwe było to dzięki dużemu zaangażowaniu pracowników i ich dużej wiedzy. Naprawy przebiegały szybko.

Doceniono także Dział Części – wiedzę pracowników, potrafiących zdiagnozować potrzebę klienta oraz bardzo dobrze dobrać potrzebną część – których nigdy nie brakowało w zasobach magazynowych Dealera.

źródło: Claas

reklama
baner MChale
reklama
reklama
baner agrosimex
reklama
baner mandam

ZOSTAW KOMENTARZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Przeczytaj także

None found

Najpopularniejsze artykuły

None found

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)
INNE ARTYKUŁY AUTORA




NAJNOWSZE WIADOMOŚCI