20 czerwca, w Jelonku koło Poznania obchodzono uroczysty jubileusz 15-lecia Oddziału Handlowego firmy KUHN w Polsce. KUHN S.A. to francuski producent maszyn rolniczych, specjalizujący się w konstruowaniu, produkcji oraz sprzedaży maszyn do uprawy gleby, siewu, ochrony roślin i pielęgnacji terenów zielonych. Obecnie na całym świecie zatrudnia ok. 4500 osób, a produkcja wynosi 60 000 maszyn rocznie.
Podczas oficjalnej części obchodów jubileuszu, dyrektor zarządzający KUHN Maszyny Rolnicze Sp. z o. o. Artur Szymczak podkreślił, że za sukcesem firmy KUHN w Polsce stoi wysoki profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta, a także aktywne wspieranie działań dealerów. – Pracownicy firmy, to ludzie z dużym doświadczeniem w rolnictwie, popartym zarówno wykształceniem, jak i czynną praktyką w gospodarstwach rolnych. Dystrybucja maszyn opiera na trzech podstawowych elementach – wysokiej jakości usług, silnej marce i kompletnej ofercie.
KUHN inwestuje w narzędzia, które wspierają marketing i działania dealerów w firmie. Takim przykładem jest KUHN TV, czyli sieć monitorów zamontowanych w oddziałach dealerskich. Nowością jest też KUHNITECH, który jest elektronicznym narzędziem wspierającym wiedzę techniczną pracowników serwisu.
Zaproszony na obchody jubileuszu współwłaściciel firmy RAUCH Joachim Rauch z przekonaniem mówił o coraz bardziej wymagających klientach, jakimi są polscy rolnicy.
– Polska jest bardzo ważnym rynkiem. Odnotowujemy coraz większą sprzedaż maszyn rolniczych zarówno KUHN, jak i RAUCH. Profesjonalizm dealerów, ich doświadczenie i dyspozycyjność są powodem dla którego klienci decydują się na zakup kolejnej maszyny. Jest coraz więcej świadomych i wymagających rolników, którzy potrzebują dobrych i sprawdzonych maszyn – uważa Joachim Rauch.
– Piętnaście lat to dobry czas na podsumowanie, zebranie doświadczeń, które w przyszłości pomogą firmie być bardziej konkurencyjną w realizacji oczekiwań polskich rolników – dodał na zakończenie Artur Szymczak.
Karina Czernicka