Polskie marki nagrodzone

Polskie produkty spożywcze coraz częściej wyróżniają się najlepszą jakością i smakiem. Dzięki temu, coraz częściej zyskują uznanie klientów i… prestiżowe wyróżnienia.

Perła Polskiej Gospodarki
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL otrzymała certyfikat „Perła Polskiej Gospodarki” w kategorii PERŁY WIELKIE (dla przedsiębiorstw, które uzyskały przychody na poziomie powyżej 1 miliarda złotych). Wyróżnienie przyznano firmie za konsekwentną realizację polityki i strategii przedsiębiorstwa oraz pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce.
Tytuł Perły Polskiej Gospodarki firma może otrzymać, jeżeli spełnia każde z siedmiu cząstkowych kryteriów efektywności, przyjętych w międzynarodowej praktyce audytorskiej.
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w rankingu zajęła 36. miejsce, dzięki czemu uplasowała się najwyżej spośród firm z branży mleczarskiej i potwierdziła przynależną sobie pozycję lidera.
Łaciate i Milko to dwie najbardziej znane i popularne marki produktów mleczarskich, których producentem i właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL.

Rakieta Biznesu
W tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu Tauron Rakiety Biznesu, w którym nagradzane są najbardziej efektywne przedsiębiorstwa w Polsce, strzegomska słodownia zwyciężyła w kategorii „Biznes w Służbie Społecznej”.  
Rakiety Biznesu Tauron to prestiżowe nagrody przyznawane w czterech kategoriach:
Eko Trendy, Człowiek z Energią, Biznes w Służbie Społecznej oraz Partnerstwo. W tym roku Słodownia Strzegom otrzymała statuetkę dla najbardziej efektywnej firmy w zakresie odpowiedzialności społecznej. Kapituła nagrody doceniła zaangażowanie słodowni w sprawy lokalnej społeczności, a, przede wszystkim, wsparcie, jakiego od lat firma udziela uczniom strzegomskich szkół, fundując obiady dla dzieci z ubogich rodzin. Producent słodów jest również jednym z darczyńców sprzętu na nowy plac zabaw w Strzegomiu – dzięki niemu zostały zakupione urządzenia do ćwiczeń fizycznych dla młodzieży i dorosłych, które pozwolą nie tylko małym strzegomianom rozwijać aktywność fizyczną i dbać o zdrowie.
Grupa DMG Polska, do której należy Słodownia w Strzegomiu, konsekwentnie kieruje się
w swoich działaniach zasadami CSR i realizuje je w większości obszarów ujętych w normie
ISO 26000 – wytyczne w dziedzinie społecznej odpowiedzialności. Na pierwszy plan wysuwają się tu zagadnienia dotyczące praktyk biznesowych i zaangażowania na rzecz społeczności lokalnych.
Słodownia Strzegom jest jednym z wiodących w Europie producentów słodów specjalnych, produkowanych metodą suszarniową lub metodą prażenia. Dzięki uzyskanym certyfikatom, Słodownia Strzegom produkuje również słód koszerny, jak i tak często poszukiwane słody ekologiczne.

Młoda marka sukcesu
Cydr Lubelski i Krakowski Kredens otrzymały prestiżowe, specjalne wyróżnienie w plebiscycie Młoda Marka Sukcesu. Nagrodę główną zdobyła biznesowa marka Wiedźmin. Konkurs zorganizował dziennik „Rzeczpospolita”.
Naturalny cydr, produkowany ze świeżo tłoczonych polskich jabłek, doceniła kapituła nagrody, Rada Polskich Marek, w skład której wchodzą prezesi i członkowie zarządów firm – właścicieli cennych krajowych marek, m.in. prezes PKN Orlen, Jacek Krawiec i Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP.
Konkurs Młoda Marka Sukcesu już po raz czwarty towarzyszy Rankingowi Najcenniejszych Polskich Marek, promując i nagradzając firmy, które w ostatnich latach potrafiły zbudować i rozwinąć dynamicznie rodzime znaki towarowe. Przy wyborze laureatów brano pod uwagę m.in. efektywność, innowacyjność, dynamikę rozwoju marek oraz wyczucie nowych, rynkowych trendów.

„…Osiągnięcia tegorocznych laureatów – sukcesy sprzedażowe kolejnych edycji gry „Wiedźmin”, Cydru Lubelskiego, jak i wyrobów Krakowskiego Kredensu dowodzą, że klienci dokonali już wyboru i wracają do sprawdzonych polskich marek…” – ocenia Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP.
„… Cydr Lubelski jest świetnym przykładem młodej marki działającej z przemyślaną strategią (…) Właściciele mocno podkreślają przy tym regionalne pochodzenie produktu, przydając mu autentyczności” – ocenia Andrzej Klesyk, prezes PZU.
To nie pierwsza nagroda w dorobku Cydru Lubelskiego. Marka otrzymała również m.in. ministerialny znak jakości „Poznaj Dobrą Żywość”, certyfikat „Doceń Polskie” czy Złote Godło programu „Konsumencki Lider Jakości 2014”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności