fbpx
Strona głównaFirmy i produktyNowa funkcjonalność na stronie internetowej Ciech Sarzyna

Nowa funkcjonalność na stronie internetowej Ciech Sarzyna

Ciech Sarzyna rozwija swój serwis internetowy i wprowadza nową funkcjonalność. Na stronie ciechagro klienci mogą sprawdzić aktualną dostępność produktów w dystrybucji.

Klienci Ciech Sarzyna zyskują najświeższą informację o tym, gdzie dostaną wybrany produkt od ręki, a gdzie będą mogli go zamówić. Wyszukiwanie możliwe jest w oparciu o kod pocztowy lub nazwę środka. Istnieje też opcja wyboru produktu wprost z katalogu. Stan magazynowy środków ochrony roślin oznaczany jest jako „dostępny od ręki” lub „dostępny na zamówienie”, a przy każdym rekordzie znajdują się również bieżące dane kontaktowe partnerów handlowych. Rozwiązanie z powodzeniem działa również na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach. Wyszukiwarka aktualizowana jest codziennie.

Nowa funkcjonalność na stronie internetowej Ciech Sarzyna

– Skorzystanie z nowego systemu wyszukiwania jest proste i intuicyjne. Zakładamy, że nowa funkcjonalność pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – podkreśla Wojciech Babski, prezes zarządu Ciech Sarzyna i szef biznesu segmentu agro w Grupie Ciech.

Prezes dodaje, że Ciech Sarzyna stale stawia na digitalizację, stosuje nowoczesne technologie, aby usprawnić procesy sprzedażowe i zapewnić coraz wyższą jakość kontaktu z klientami. Nowa funkcjonalność na stronie produktowej odpowiada na potrzeby klientów w duchu koncepcji „user experience”, umożliwiając im dostęp do aktualnych informacji na temat dostępności szerokiego portfolio środków ochrony roślin firmy. To również istotne wsparcie dla partnerów handlowych w prowadzeniu działań sprzedażowych.

W październiku 2021 roku spółka Ciech Sarzyna uruchomiła inteligentny chatbot do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Nowoczesne narzędzie całodobowo i przez siedem dni w tygodniu udziela użytkownikom informacji, m.in. dotyczących produktów spółki, oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.

Ciech Sarzyna wskazuje, że w ciągu ostatnich trzech lat udział spółki w polskim rynku środków ochrony roślin systematycznie rośnie, dzięki m.in. przebudowie i usprawnieniu systemu sprzedaży oraz programowi rozwoju portfolio produktów. Firma zajmuje obecnie trzecie miejsce w Polsce pod względem sprzedaży herbicydów zbożowych, będąc liderem w kategorii środków stosowanych wiosną na chwasty dwuliścienne.

Firma informuje także, że w ostatnim czasie Halvetic (herbicyd Ciech Sarzyna) zanotował bardzo udany debiut rynkowy, umacniając pozycję spółki w segmencie środków opartych na glifosacie. Ma aktualnie ok. 20 proc. udziałów w tej części rynku. Spółka pozyskała również dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na nowy projekt technologii, która pozwoli na skrócenie czasu wytwarzania tego produktu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wydawnictwo PLANTPRESS poleca

INNE ARTYKUŁY AUTORA
ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.