fbpx

Nowa funkcjonalność na stronie internetowej Ciech Sarzyna

Ciech Sarzyna rozwija swój serwis internetowy i wprowadza nową funkcjonalność. Na stronie ciechagro klienci mogą sprawdzić aktualną dostępność produktów w dystrybucji.

Klienci Ciech Sarzyna zyskują najświeższą informację o tym, gdzie dostaną wybrany produkt od ręki, a gdzie będą mogli go zamówić. Wyszukiwanie możliwe jest w oparciu o kod pocztowy lub nazwę środka. Istnieje też opcja wyboru produktu wprost z katalogu. Stan magazynowy środków ochrony roślin oznaczany jest jako „dostępny od ręki” lub „dostępny na zamówienie”, a przy każdym rekordzie znajdują się również bieżące dane kontaktowe partnerów handlowych. Rozwiązanie z powodzeniem działa również na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach. Wyszukiwarka aktualizowana jest codziennie.

Nowa funkcjonalność na stronie internetowej Ciech Sarzyna

– Skorzystanie z nowego systemu wyszukiwania jest proste i intuicyjne. Zakładamy, że nowa funkcjonalność pozwoli nam pozyskać nowych klientów, zapewnić jeszcze lepszą obsługę obecnym partnerom, a także zoptymalizować proces sprzedaży – podkreśla Wojciech Babski, prezes zarządu Ciech Sarzyna i szef biznesu segmentu agro w Grupie Ciech.

Prezes dodaje, że Ciech Sarzyna stale stawia na digitalizację, stosuje nowoczesne technologie, aby usprawnić procesy sprzedażowe i zapewnić coraz wyższą jakość kontaktu z klientami. Nowa funkcjonalność na stronie produktowej odpowiada na potrzeby klientów w duchu koncepcji „user experience”, umożliwiając im dostęp do aktualnych informacji na temat dostępności szerokiego portfolio środków ochrony roślin firmy. To również istotne wsparcie dla partnerów handlowych w prowadzeniu działań sprzedażowych.

W październiku 2021 roku spółka Ciech Sarzyna uruchomiła inteligentny chatbot do komunikacji z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Nowoczesne narzędzie całodobowo i przez siedem dni w tygodniu udziela użytkownikom informacji, m.in. dotyczących produktów spółki, oraz pomaga w doborze odpowiedniego środka ochrony roślin.

Ciech Sarzyna wskazuje, że w ciągu ostatnich trzech lat udział spółki w polskim rynku środków ochrony roślin systematycznie rośnie, dzięki m.in. przebudowie i usprawnieniu systemu sprzedaży oraz programowi rozwoju portfolio produktów. Firma zajmuje obecnie trzecie miejsce w Polsce pod względem sprzedaży herbicydów zbożowych, będąc liderem w kategorii środków stosowanych wiosną na chwasty dwuliścienne.

Firma informuje także, że w ostatnim czasie Halvetic (herbicyd Ciech Sarzyna) zanotował bardzo udany debiut rynkowy, umacniając pozycję spółki w segmencie środków opartych na glifosacie. Ma aktualnie ok. 20 proc. udziałów w tej części rynku. Spółka pozyskała również dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na nowy projekt technologii, która pozwoli na skrócenie czasu wytwarzania tego produktu.

McHale - baner - kwiecień 2024
Axial Syngenta baner
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.