Kolejne firmy rezygnują z udziału w paryskich targach SIMA 2024

W przypadku austriackiej firmy Pöttinger główną motywacją odwołania swojego udziału w paryskiej wystawie są kolidujące ze sobą terminy zbliżających się  międzynarodowych targów. Natomiast w firmie John Deere głównym powodem jest postawienie na bardziej bezpośrednie kontakty z klientami i prezentacje swoich produktów. 

reklama
Baner Mandam

SIMA, największa francuska branżowa wystawa rolnicza odbędzie się w listopadzie 2024 roku bez udziału firmy Pöttinger. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, w latach pandemii organizacja imprez targowych i zachowanie odwiedzających bardzo się zmieniły.

– W komunikacji z naszymi klientami będziemy koncentrować się na bardziej efektywnym wykorzystaniu naszych zasobów. Skupiamy się na działaniach, które będą bardziej odpowiadać na potrzeby naszych klientów końcowych. Chcemy wspierać ich w najlepszy możliwy sposób zgodnie z mottem: “Wszyscy potrzebujemy rolnictwa!”- uzasadnia decyzję Gregor Dietachmayr, Przewodniczący Zarządu.

reklama
Baner halvetic
reklama
Baner agrihandler

Przedstawiciele Pöttingera tłumaczą, że bezpośredni kontakt pozwala na lepszą prezentację portfolio produktów i rozwiązań cyfrowych Pöttinger do pracy w gospodarstwie. Do zaplanowanych, celowych działań firma zalicza udział w wydarzeniach o charakterze krajowym i lokalnym. Szkolenia i prezentacje produktowe są również sposobem na skuteczniejsze i bardziej dopasowane do potrzeb klientów przekazywanie informacji. Jednakże Pöttinger pozostanie wierny tradycji targowej i będzie nadal uczestniczył w innych międzynarodowych targach.

Nieco inne powody braku uczestnictwa w paryskich targach słyszymy ze strony przedstawicieli amerykańskiego John Deera:

– Pandemia COVID-19 wpłynęła na specyfikę wydarzeń. Zmienia się także sposób, w jaki klienci chcą wchodzić z nami w interakcje. Targi maszyn rolniczych i do pielęgnacji terenów zieleni już od dawna służą nam do nawiązywania kontaktu z rolnikami i usługodawcami, ale badamy też alternatywne kanały komunikacji łączące w sobie zarówno elementy cyfrowe, jak i kontakt bezpośredni. Umożliwi nam to efektywniejszą prezentację naszych innowacyjnych technologii i rozwiązań opartych na systemie produkcyjnym, a jednocześnie nawiązanie kontaktu z szerszym kręgiem odbiorców — mówi Andreas Jess, który w firmie John Deere pełni funkcję dyrektora ds. marketingu w regionie 2.

Źródło: Pöttinger, John Deere

reklama
Baner Bayer Dekalb

ZOSTAW KOMENTARZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Przeczytaj także

None found

Najpopularniejsze artykuły

None found

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)
INNE ARTYKUŁY AUTORA




NAJNOWSZE WIADOMOŚCI