Serwis CLAAS w Polsce – pierwsza klasa!

0
593

Żniwa rzepakowe w trakcie. Jest to najbardziej gorący sezon dla rolników i firm usługowych. To, że europejski lider w dziedzinie kombajnów zbożowych i światowy lider na rynku sieczkarni polowych jest bardzo dobrze przygotowany do tego sezonu, CLAAS dowiódł już wiosną podczas zbioru zielonek.

Powódź i spowodowana przez nią stawiają tegorocznym żniwom wysokie wymagania. Tym ważniejsze staje się więc dobre zaopatrzenie w części zamienne i niezawodny serwis.

CLAAS ze swą nową spółką handlową CLAAS Polska jest do tego dobrze przygotowany. Wszystkie części zamienne mogą zostać dostarczone do klienta w ciągu 24 godzin. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu do godziny 20.00.

Umożliwia to po pierwsze własny magazyn części zamiennych w Niepruszewie k/Buku. 15.000 pozycji części do maszyn żniwnych i ciągników CLAAS składowanych jest na powierzchni 1000 m2. CLAAS Polska została błyskawicznie włączony we wszystkie najważniejsze procesy, jak np. zamówienia części zamiennych on-line. Oprócz pracowników wykonujących swe obowiązki na miejscu, CLAAS Polska dysponuje też doradcą do spraw części zamiennych w terenie, który wspiera dealerów we wszelkich działaniach i pomaga im w przypadku jakichkolwiek pytań związanych ze sprzedażą i zaopatrzeniem w części zamienne.

Ponadto CLAAS Polska dba także o dobry serwis maszyn. Sieć serwisowa obejmuje obecnie 14 autoryzowanych dealerów, z których praktycznie połowa utworzyła własne filie, aby być jeszcze bliżej klientów. Pracownicy działów części zamiennych i serwisu dealerów są świetnie przeszkoleni i dysponują niezbędnymi specjalistycznymi narzędziami i oprzyrządowaniem diagnostycznym. Ponadto w terenie pracuje także 9 techników serwisowych spółki matki CLAAS , którzy wspierają dealerów przy obsłudze pracujących maszyn. Szkolą oni operatorów i służą radą i pomocą serwisantom dealerów.

Każdy z dealerów dysponuje magazynem części zamiennych z około 3 tysiącami pozycji katalogowych i oferuje również środki smarne oraz siatkę, sznurek i folię do pras CLAAS. Produkty te są dostosowane do wymagań maszyn CLAAS i przyczyniają się do osiągnięcia przez nie optymalnej wydajności.

A jeśli nawet jakiejś części nie będzie w polskim magazynie, może ona zostać dostarczona w ciągu 24 godzin z magazynu centralnego bezpośrednio do dealera lub do klienta docelowego. Wszystko dzięki najnowocześniejszej technologii składowania i sprawnym procesom logistycznym.

Zastosowanie specjalnych rozwiązań ekspresowych umożliwia dostarczenie potrzebnej części, zamówionej do godz. 16.00, jeszcze tego samego dnia drogą lotniczą, z lotniska we Frankfurcie do Warszawy. W Warszawie będzie zawsze czekał kurier, który dostarczy część do dealera. W zależności od odległości od lotniska dostawa następuje we wczesnych godzinach rannych lub do godziny 12.00.

W centralnym magazynie części zamiennych CLAAS w Hamm na powierzchni 155.000 m2 zmagazynowanych jest 125.000 pozycji katalogowych. CLAAS wysyła stąd części na cały świat. W czasie żniw pracownicy magazynu pakują i wysyłają ok. 11.000 pozycji każdego dnia, przez cały rok je to ponad 1,5 mln pozycji.

W ten sposób CLAAS pomaga rolnikom płynnie przejść przez żniwa.
Źródło: CLAAS

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności