Nadmorski klimat, piaszczyste plaże i molo w Sopocie… To nie jedyne zalety spędzania czasu nad polskim morzem. Bodaj najważniejszą z nich jest wspaniała żywność – najwyższej jakości wyroby mięsne posiadające certyfikat Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP!
2 sierpnia w sopockim hotelu Sheraton odbyła się kolejna impreza z cyklu „Jakość jest sztuką – spotkania z QAFP”. Wydarzenie, sfinansowane ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego, zorganizowała Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego. W rozmowach o systemach jakości żywności uczestniczyli: prezes UPEMI Wiesław Różański, ambasadorowie QAFP – Paweł Królikowski i Piotr Machalica, mistrzowie kuchni QAFP – Dariusz Zahorański, Adam Michalski, Carlos Gonzalez – Tejera. Wśród gości znalazł się również prezes Agencji Rynku Rolnego – Radosław Szatkowski, a także przedstawiciele zakładów mięsnych, handlu i dystrybucji, blogerki kulinarne.
Prezes UPEMI Wiesław Różański, witając zgromadzonych gości, podkreślił: Unia jest organizacją, która zrzesza producentów branży mięsnej i reprezentuje ich interesy. Ale naszym celem jest również dbanie o jakość życia Polaków. Właśnie dlatego stworzyliśmy System QAFP i dostarczamy konsumentom najwyższej jakości wyroby. Bo to właśnie jakość jest tym czynnikiem, który decyduje o zakupie. Potwierdzają to sieci handlowe, które obserwują rosnące zainteresowanie produktami ze znakiem QAFP.
Po oficjalnej konferencji prasowej i długiej dyskusji, bogaci w wiedzę o Systemie, uczestnicy spotkania mogli osobiście przekonać się o walorach smakowych i odżywczych mięsa najwyższej jakości serwowanego przez Mistrzów Kuchni QAFP. Polędwiczki, karkówki, wędliny rozpływały się w ustach i powodowały najwyższe doznania smakowe.
Pomysłodawcą kampanii „Jakość jest sztuką – spotkania z QAFP” – finansowanej ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego, jest Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, która w 2009 roku opracowała System Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Dotyczy on kulinarnego mięsa wieprzowego (schab, szynka, karkówka, polędwiczka, łopatka), mięsa z piersi kurczaka, indyka i gęsi, a także wędlin drobiowych i wieprzowo-wołowych. Mimo, że system QAFP funkcjonuje na rynku od niedawna, jak wskazują badania przeprowadzone przez MillwardBrown, jest rozpoznawalny wśród 8% konsumentów.
Biuro Prasowe