fbpx

Marka Kwidzyn w odmienionej szacie

Od nowego roku firma Kwidzyn posługuje się nowym logotypem, a co za tym idzie nowym wizerunek marki. W ramach nowej identyfikacji marketingowej spółka wprowadziła nowy logotyp oraz nowy slogan brandingowy.”””

Dotychczasowy slogan Wierni tradycji” zastąpiony został hasłem “Smaczne warzywa z polskich pól”.
Szata graficzna nowego logotyp jest nowoczesna, trójwymiarowa, a co za tym idzie bardziej przyjazna.
Warto przypomnieć, że siedziba firmy mieści się na terenie, gdzie występują bardzo dobre warunki klimatyczno-agralne dla produkcji rolniczej ukierunkowanej na uprawy warzyw i owoców. Odcienie zieleni symbolizują harmonię, świeżość oraz naturę

Zmiany obejmą nie tylko logo ale również lifting etykiet, które są bardziej przejrzyste między innymi za sprawą rezygnacji z niebieskiej apli. Nowa szata graficzna jest świeża, pełna promieni słonecznych podkreślających soczystość warzyw. Dostosowując się do potrzeb klientów stworzono serwis klienta, który umożliwia bezpośredni kontakt z Firmą.

Warmińskie Zakłady Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego zostały założone w 1934 roku w regionie Dolnego Powiśla, na terenie, gdzie występują bardzo dobre warunki klimatyczno-agralne dla produkcji rolniczej ukierunkowanej na uprawy warzyw i owoców. Przez okres 50 lat, WZPOW w Kwidzynie w organizacyjnej formie przedsiębiorstwa państwowego były ośrodkiem zbytu płodów rolnych dla licznej rzeszy producentów, a zarazem największym w tym regionie zakładem przetwórstwa rolno-spożywczego.

Przedsiębiorstwo zlokalizowane jest w Kwidzynie w województwie pomorskim, w odległości około 100 km od portów morskich w Gdańsku i Gdyni. Spółka jest największym w kraju producentem groszku zielonego, który stanowi główny produkt wśród mrożonek i konserw. Wysoka jakość, walory smakowe oraz nowoczesna, ciągle ulepszana technologia gwarantują stały popyt i uznanie konsumentów w kraju i za granicą.

Na przestrzeni lat asortyment produktów wytwarzanych przez WZPOW zmieniał się w zależności od zapotrzebowania rynku i zmian w preferencjach odbiorców. Od momentu powstania, Spółka zajmowała się produkcją konserw warzywno-owocowych i wina. Jednak na początku lat 90., dzięki wybudowaniu zamrażalni, WZPOW rozszerzyły swą działalność na produkcję mrożonek warzywnych i owocowych, która jest w tym momencie podstawowym i priorytetowym źródłem sukcesu WZPOW. Sukcesywnie Spółka wycofuje się ze sprzedaży produktów konserwowych na rzecz prężnie rozwijającego się rynku produktów mrożonych. W roku 1998 została sprzedana Wytwórnia Win.

W 2005 roku, poprzez zakup większościowego pakietu udziałów, zakład WZPOW KWIDZYN stał się własnością spółki Pamapol S.A. Dzięki temu, giełdowa spółka restrukturyzuje zakład w Kwidzynie wyposażając go w nowoczesne maszyny i nowe technologie.

McHale - baner - kwiecień 2024
Syngenta baner Treso
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.