fbpx

Więcej energii, więcej zdrowia, więcej owoców

FRUITNESS ENJOY IT!” to jedna z unijnych kampanii promująca spożywanie owoców i warzyw wśród dzieci, czyli promocja zdrowszego odżywiania się i przeciwdziałanie otyłości u dzieci poprzez zastępowanie niezdrowej żywności bogatej w cukry i tłuszcze naturalną siłą brzoskwiń, nektarynek, gruszek i kiwi.”

Główną postacią kampanii jest Mr Fruitness, superbohater w zielonym kostiumie, który zawdzięcza swoją moc codziennemu spożywaniu owoców. Wraz z nim dzieci pogłębiają swoją wiedzę na temat brzoskwiń, nektarynek, gruszek i kiwi, a także na temat zalet prawidłowego odżywiania się. Mr Fruitness zawdzięcza swoją dobrą kondycję i energię (fizyczną i psychiczną) nie tylko dzięki systematycznej aktywności ruchowej, lecz również dzięki świadomemu i racjonalnemu sposobowi ożywiania się, którego niezastąpionym składnikiem są owoce spożywane w takiej postaci, jak je natura stworzyła.

Komisja Europejska ,wobec ogromnego zainteresowania projektem, podtrzymała chęć dalszego współfinansowana programu kampanii i wydłużyła okres trwania do końca 2011 roku. Program trwa już od 2006 roku, a jego koszt to do tej pory około 3,5 mln euro, z czego 50% pokryła dotychczas Komisja Europejska, 20% włoskie ministerstwo rolnictwa i 30% CSO. Przez trzy lata dotychczasowej promocji prowadzono ją łącznie w 8 295 punktach sprzedaży.

Więcej na www.fruitness.eu

McHale - baner - kwiecień 2024
Axial Syngenta baner
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.