Ursus kuje żelazo, póki gorące

Ursus konsekwentnie realizuje strategię rozwoju firmy i na dobre mu to wychodzi – w pierwszym półroczu sprzedaż ciągników tej marki wzrosła o 36%. Jeszcze w tym roku producent wprowadzi również nowe modele.

Liczba zarejestrowanych ciągników marki Ursus wzrosła w pierwszym półroczu br. o ponad 36%. Takie dane podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Jednym słowem, spółka trzyma się ściśle i realizuje przyjętą wcześniej strategię, której jednym z kluczowych punktów miało być zwiększenie sprzedaży produktów w kraju.

Wzrost liczby rejestracji ciągników URSUS w Polsce o ponad 36 procent pokazuje, że rozwój oferty produktowej to właściwa strategia, dzięki której sukcesywnie zwiększamy sprzedaż i budujemy udział w rynku krajowym – mówi Karol Zarajczyk, prezes zarządu URSUS S.A.- Jestem przekonany, że uda się odbudować siłę marki w Polsce. Legenda URSUSA jest wciąż żywa wśród polskich rolników – dodaje.

Obecnie w naszym kraju prawie połowa (z 1,5 mln) ciągników to maszyny marki Ursus. Od stycznia 2013 roku do marca 2015 roku spółka wprowadziła do oferty 10 produktów, w tym 8 nowych modeli ciągników o mocy 50-180 KM – najpopularniejszych ciągników dla małych i średnich gospodarstw oraz na potrzeby branży leśnej, budowlanej i komunalnej. Jeszcze w tym roku spółka chce wprowadzić na rynek kolejny ciągnik o mocy 150 KM oraz rozszerzyć swoją ofertę produktową o ciągniki z zakresu mocy 50-60 KM w wersji bez kabiny.