fbpx

UE i MTV – razem w sprawie klimatu

W 11 krajach należących do UE, w tym w Polsce, ruszyła kampania Play to Stop – Europe for climate”. Dzięki niej młodzi Europejczycy będą mogli dowiedzieć się więcej o zmianach klimatu i ochronie środowiska oraz wyrazić swoją opinię na ten temat. Akcja potrwa do grudnia br.”

Prowadzona we współpracy z kanałem muzycznym MTV kampania będzie dla młodzieży okazją do uzyskania informacji, a także do wyrażenia swojej opinii i podzielenia się swoimi pomysłami jeszcze przed przyszłą konferencją ONZ w sprawie zmian klimatu, która odbędzie się w dniach 7-18 grudnia 2009 r. w Kopenhadze. Elementami kampanii będą nie tylko witryna internetowa, publikacje i spoty reklamowe, ale również trzy koncerty z udziałem artystów sceny międzynarodowej, które zostaną zorganizowane w Sztokholmie, Budapeszcie i Kopenhadze i będą transmitowane przez MTV.

Do 2020 r. Unia Europejska ma zamiar ograniczyć o 20 proc. emisję gazów cieplarnianych i o tyle samo zmniejszyć zużycie energii. Planuje też w tym czasie zastąpić paliwa kopalne źródłami energii odnawialnej, tak aby pokrywały w jednej piątej jej zapotrzebowanie na energię.

McHale - baner - kwiecień 2024
Syngenta baner Treso
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.