9 listopada podczas konferencji prasowej w Poznaniu, firma KUHN Maszyny Rolnicze zaprezentowała główne założenia nowej kampanii reklamowej na nadchodzące miesiące: nowy slogan Grupy: be strong, be KUHN” oraz nowy styl reklamowania.”
Pierwszym etapem nowych działań na rynku będzie kampania marki, prowadzona w takich segmentach jak produkcja roślinna – rozwiązania w zakresie uprawy gleby, siewu, nawożenia lub ochrony dla wszystkich rodzajów uprawy, typów gleby oraz wielkości gospodarstw, pozyskiwanie pasz – oferta kosiarek, przetrząsaczy, zgrabiarek, pras oraz owijarek bel, a także produkcja zwierzęca – rozwiązania w zakresie ścielenia słomą oraz przygotowania i zadawania paszy. Jak podkreślił Artur Szymczak – W ostatnich latach firma KUHN wiele zainwestowała w nowe fabryki, w rozwój nowych technologii, dostarczając wiele ciekawych rozwiązań dla rolnictwa. KUHN stał się potentatem i ma ogromne znaczenie w rolnictwie na całym świecie. Nadszedł czas, by nasi klienci, wszyscy, którzy z nami współpracują odbierali nas jako profesjonalistę, jako silnego partnera i by ta współpraca była właśnie stabilna i silna, zgodnie z nowymi hasłami reklamowymi.
Kampania będzie jednocześnie prowadzona we wszystkich krajach, gdzie obecne są produkty marki KUHN, a główny nacisk firma kładzie na bezpośredniego odbiorcę swoich produktów. Nowy styl reklamowania, jak informowała Karolina Kühn, to podkreślenie bliskiej relacji pomiędzy firmą a klientem, gdzie to właśnie odbiorca produktów firmy i jego potrzeby, oczekiwania traktowane są priorytetowo.
Kolejne etapy aktywności na rynku to kampania produktu oraz grupy produktów, a także reklamy dla dealerów w lokalnej prasie rolniczej. Nowy styl komunikacji z klientem to także różnenośniki, tak aby marka i produkt zostały zauważone przez jak największą liczbę klientów,zarówno potencjalnych, jak i istniejących.