Bank BGŻ nagrodzony za Jakość Obsługi

0
2146

Klienci wyróżnili Bank BGŻ Godłem Jakość Obsługi 2008″ w kategorii Banki w ogólnopolskim Programie “Jakość Obsługi”. W 2008 roku w badaniu udział wzięło 12 tys. konsumentów z 16 województw, którzy od lipca do grudnia oceniali jakość obsługi w firmach z różnych branż. Firma mogła otrzymać ocenę od -5 do +5, a klient musiał szczegółowo uzasadnić decyzję i dokładnie opisać wizytę np. w oddziale banku, ponieważ ankiety były weryfikowane. N”

“Z dużą radością przyjęliśmy wiadomość o przyznanym nam wyróżnieniu. Szczególnie cieszy nas fakt, że decyzję o przyznaniu Bankowi BGŻ Godła Jakość Obsługi 2008” zdecydowali nasi Klienci. Z pewnością ta nagroda będzie nas motywowała do ciężkiej pracy, a okazane przez Klientów zadowolenie zainspiruje do podejmowania dalszych działań w zakresie dbałości o jakość obsługi – powiedział Michał Gajewski, Wiceprezes Zarządu Banku BGŻ.
<br.Unikalność Programu wynika z faktu, iż w skład Kapituły decydującej o przyznaniu Godła "Jakość Obsługi" wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności Firmy w Programie, poprzez zgłoszenie obserwacji jakości obsługi. Oceniane jest wiele branż. Z ostatnich wyników raportu wynika również, że najlepiej wypadły apteki a najgorzej kurierzy.
<br.Szczegółowe informacje dotyczące badania i jego wyników dostępne są w oficjalnym serwisie Programu: www.jakoscoblsugi.pl

opr. Wrp.pl