fbpx

Polskie marki nagrodzone

Polskie produkty spożywcze coraz częściej wyróżniają się najlepszą jakością i smakiem. Dzięki temu, coraz częściej zyskują uznanie klientów i… prestiżowe wyróżnienia.

Perła Polskiej Gospodarki
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL otrzymała certyfikat „Perła Polskiej Gospodarki” w kategorii PERŁY WIELKIE (dla przedsiębiorstw, które uzyskały przychody na poziomie powyżej 1 miliarda złotych). Wyróżnienie przyznano firmie za konsekwentną realizację polityki i strategii przedsiębiorstwa oraz pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce.
Tytuł Perły Polskiej Gospodarki firma może otrzymać, jeżeli spełnia każde z siedmiu cząstkowych kryteriów efektywności, przyjętych w międzynarodowej praktyce audytorskiej.
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w rankingu zajęła 36. miejsce, dzięki czemu uplasowała się najwyżej spośród firm z branży mleczarskiej i potwierdziła przynależną sobie pozycję lidera.
Łaciate i Milko to dwie najbardziej znane i popularne marki produktów mleczarskich, których producentem i właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL.

Rakieta Biznesu
W tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu Tauron Rakiety Biznesu, w którym nagradzane są najbardziej efektywne przedsiębiorstwa w Polsce, strzegomska słodownia zwyciężyła w kategorii „Biznes w Służbie Społecznej”.  
Rakiety Biznesu Tauron to prestiżowe nagrody przyznawane w czterech kategoriach:
Eko Trendy, Człowiek z Energią, Biznes w Służbie Społecznej oraz Partnerstwo. W tym roku Słodownia Strzegom otrzymała statuetkę dla najbardziej efektywnej firmy w zakresie odpowiedzialności społecznej. Kapituła nagrody doceniła zaangażowanie słodowni w sprawy lokalnej społeczności, a, przede wszystkim, wsparcie, jakiego od lat firma udziela uczniom strzegomskich szkół, fundując obiady dla dzieci z ubogich rodzin. Producent słodów jest również jednym z darczyńców sprzętu na nowy plac zabaw w Strzegomiu – dzięki niemu zostały zakupione urządzenia do ćwiczeń fizycznych dla młodzieży i dorosłych, które pozwolą nie tylko małym strzegomianom rozwijać aktywność fizyczną i dbać o zdrowie.
Grupa DMG Polska, do której należy Słodownia w Strzegomiu, konsekwentnie kieruje się
w swoich działaniach zasadami CSR i realizuje je w większości obszarów ujętych w normie
ISO 26000 – wytyczne w dziedzinie społecznej odpowiedzialności. Na pierwszy plan wysuwają się tu zagadnienia dotyczące praktyk biznesowych i zaangażowania na rzecz społeczności lokalnych.
Słodownia Strzegom jest jednym z wiodących w Europie producentów słodów specjalnych, produkowanych metodą suszarniową lub metodą prażenia. Dzięki uzyskanym certyfikatom, Słodownia Strzegom produkuje również słód koszerny, jak i tak często poszukiwane słody ekologiczne.

Młoda marka sukcesu
Cydr Lubelski i Krakowski Kredens otrzymały prestiżowe, specjalne wyróżnienie w plebiscycie Młoda Marka Sukcesu. Nagrodę główną zdobyła biznesowa marka Wiedźmin. Konkurs zorganizował dziennik „Rzeczpospolita”.
Naturalny cydr, produkowany ze świeżo tłoczonych polskich jabłek, doceniła kapituła nagrody, Rada Polskich Marek, w skład której wchodzą prezesi i członkowie zarządów firm – właścicieli cennych krajowych marek, m.in. prezes PKN Orlen, Jacek Krawiec i Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP.
Konkurs Młoda Marka Sukcesu już po raz czwarty towarzyszy Rankingowi Najcenniejszych Polskich Marek, promując i nagradzając firmy, które w ostatnich latach potrafiły zbudować i rozwinąć dynamicznie rodzime znaki towarowe. Przy wyborze laureatów brano pod uwagę m.in. efektywność, innowacyjność, dynamikę rozwoju marek oraz wyczucie nowych, rynkowych trendów.

„…Osiągnięcia tegorocznych laureatów – sukcesy sprzedażowe kolejnych edycji gry „Wiedźmin”, Cydru Lubelskiego, jak i wyrobów Krakowskiego Kredensu dowodzą, że klienci dokonali już wyboru i wracają do sprawdzonych polskich marek…” – ocenia Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP.
„… Cydr Lubelski jest świetnym przykładem młodej marki działającej z przemyślaną strategią (…) Właściciele mocno podkreślają przy tym regionalne pochodzenie produktu, przydając mu autentyczności” – ocenia Andrzej Klesyk, prezes PZU.
To nie pierwsza nagroda w dorobku Cydru Lubelskiego. Marka otrzymała również m.in. ministerialny znak jakości „Poznaj Dobrą Żywość”, certyfikat „Doceń Polskie” czy Złote Godło programu „Konsumencki Lider Jakości 2014”.

SDF baner ciągnik
Baner Syngenta
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.