fbpx

Agnieszka Radwańska w reklamie “Pij mleko! będziesz Wielki”

6 lutego w Hali Mera odbyły się zdjęcia do spotu reklamowego kampanii Pij mleko! będziesz Wielki”. Tegoroczną gwiazdą jest znana na całym świecie polska tenisistka – Agnieszka Radwańska. Organizatorem kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.”

Tegoroczna kampania będzie zupełnie inna – jest przede wszystkim skierowana do młodzieży. Jest to opowieść o ambicji w realizacji swoich celów i zamierzeń – mleko ma pomóc w dążeniu do wielkości, spełnienia marzeń oraz własnych pasji. Szklanka mleka staje się symbolem ludzi z pasją.
Hasło kampanii ma sugerować, że poza siłą fizyczną i zdrowym stylem życia, picie mleka zapewni sukces życiowy oraz doda energii, która pomoże spełnić marzenia.

Kampania “Pij mleko! Będziesz wielki” pokazuje, że pijąc mleko stajemy się zdrowsi, przez co możemy realizować swoje pasje i marzenia. Myślę, że każdy sportowiec mógłby podpisać się pod hasłem tej kampanii. Cieszę się, że w tym roku to właśnie ja mogę wziąć w niej udział.” – powiedziała Agnieszka Radwańska, która w niedzielę rano wróciła do Polski po występie Fed – Cup w Izraelu, specjalnie aby nakręcić spot.

Kampania “Pij mleko! będziesz Wielki” obecna jest w mediach od stycznia 2003 roku. Jej głównym założeniem jest przeciwdziałanie osteoporozie oraz zachęcanie do zdrowego stylu życia.

Kampanię “Pij mleko! będziesz Wielki” wyróżnia także to, iż zarówno gwiazdy biorące w niej udział, jak i firmy, które pracują przy jej realizacji, nie pobierają żadnego wynagrodzenia.
Nad kampanią od strony kreacji od początku jej istnienia czuwa agencja reklamowa – Communication Unlimited. Zaproszenie do udziału w realizacji VIII edycji kampanii przyjęli m.in.: reżyser Katarzyna Adamik oraz autor zdjęć Andrzej Świetlik.
Przy realizacji zdjęć do kampanii brał udział dom produkcyjny Art Works, a za postprodukcję odpowiada dom postprodukcyjny Contrast.

Kampania społeczna “Pij mleko! będziesz Wielki!” jest prowadzona cyklicznie od 2003 roku i stanowi pierwszy element programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, obejmującego długofalowe działania o charakterze społecznym. Kampania jest widoczna, rozpoznawalna, powszechna i skuteczna. Hasło “Pij mleko! będziesz Wielki!” rozpoznaje aż 96% Polaków, a blisko 80% uważa je za wiarygodne. Sukces kampanii ma konkretny wymiar: aż 85% dorosłych namawia swoje dzieci do picia mleka. Co ważniejsze, te tendencje ciągle rosną i utrwalają się w świadomości dorosłych, jak i dzieci.
Kampania “Pij mleko! będziesz Wielki” została doceniona przez Międzynarodową Fundację Osteoporozy – International Osteoporosis Foundation (IOF) jako przykład społecznej kampanii, która pokazuje, jak można promować zdrowy styl życia.

(IAA)

McHale - baner - kwiecień 2024
Axial Syngenta baner
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.