John Deere: Pielęgnujemy tradycję od 1837r.

Pod takim hasłem została uruchomiona nowa sekcja strony internetowej John Deere zadedykowana maszynom do pielęgnacji terenów zielonych.

John Deere Polska uruchomiła osobny dział strony internetowej prezentujący informacje o maszynach z grupy C&CE, wprowadzonej na rynek polski jesienią zeszłego roku. W serwisie możemy zapoznać się z cechami i danymi technicznymi kosiarek ogrodowych oraz maszyn komunalnych.

A już w tych dwóch działach wybór produktów jest szeroki. Nie narzucając jednak odwiedzającym skomplikowanych struktur, w prosty i przejrzysty sposób można odnaleźć dane poszukiwanych maszyn.

Uatrakcyjnieniem serwisu są prezentacje flaszowe kosiarek samojezdnych serii X (100, 200, 300, 500 i 700). Dają one większą dynamikę serwisu i na pewno więcej przyjemności w przeglądaniu strony.

Plany rozbudowy działu dla maszyn do pielęgnacji terenów zielonych to poszerzenie zakresu informacji o oferowanym sprzęcie. Będą to pojazdy użytkowe (np. tak zwane gatory) oraz dział poświęcony maszynom do pól golfowych. Nie zapominając jednak o użytkownikach sieci, którzy korzystają ze starszych technologii i wolniejszych prędkości Internetu, dołączone zostaną strony statyczne” wszędzie tam, gdzie pojawia się animacja flash.

Odwiedzalność strony John Deere to średnio 20.000 miesięcznie, odsłony ok. 200.000 miesięcznie.

Kilka faktów:
XII 2003 – została uruchomiona strona internetowa John Deere w Polsce. Była to pierwsza strona dystrybutorska John Deere w regionie obejmującym Europę Centralną, kraje Benelux, Bliskiego Wschodu i Afryki.www.johndeere.pl

2006 – rozpoczęciewykorzystywania prezentacji flash. Większość maszyn (ciągniki, kombajny, kosiarki) są pokazywane w dynamiczny, interaktywny sposób.

X 2007 – wychodząc naprzeciw fanom marki John Deere, uruchomiony został Sklep Internetowy John Deere oferujący pełną gamę licencjonowanych produktów takich jak odzież, czapeczki, zabawki, modele i gadżety z kultowym logo John Deere. www.johndeereshop.pl

III 2008 – profesjonalny wizerunek tworzony poprzez strony internetowe rozumieją także Dealerzy John Deere, którzy uruchomili własne strony w serwisie dealerskim John Deere.
www.jd.dealer.pl/gravit/index.php
www.jd-dealer.pl/kuhn-maszyny-rolnicze
www.jd-dealer.pl/fpuh-bis
www.jd-dealer.pl/chempest/index.php
www.jd-dealer.pl/polboto-agri
www.jd-dealer.pl/rolmech
www.jd-dealer.pl/agrosiec

opr. i foto: MS/Wrp.pl
tekst: Martwa Bukwaś, John Deere Polska