John Deere: Pielęgnujemy tradycję od 1837r.

0
701

Pod takim hasłem została uruchomiona nowa sekcja strony internetowej John Deere zadedykowana maszynom do pielęgnacji terenów zielonych.

John Deere Polska uruchomiła osobny dział strony internetowej prezentujący informacje o maszynach z grupy C&CE, wprowadzonej na rynek polski jesienią zeszłego roku. W serwisie możemy zapoznać się z cechami i danymi technicznymi kosiarek ogrodowych oraz maszyn komunalnych.

A już w tych dwóch działach wybór produktów jest szeroki. Nie narzucając jednak odwiedzającym skomplikowanych struktur, w prosty i przejrzysty sposób można odnaleźć dane poszukiwanych maszyn.

Uatrakcyjnieniem serwisu są prezentacje flaszowe kosiarek samojezdnych serii X (100, 200, 300, 500 i 700). Dają one większą dynamikę serwisu i na pewno więcej przyjemności w przeglądaniu strony.

Plany rozbudowy działu dla maszyn do pielęgnacji terenów zielonych to poszerzenie zakresu informacji o oferowanym sprzęcie. Będą to pojazdy użytkowe (np. tak zwane gatory) oraz dział poświęcony maszynom do pól golfowych. Nie zapominając jednak o użytkownikach sieci, którzy korzystają ze starszych technologii i wolniejszych prędkości Internetu, dołączone zostaną strony statyczne” wszędzie tam, gdzie pojawia się animacja flash.

Odwiedzalność strony John Deere to średnio 20.000 miesięcznie, odsłony ok. 200.000 miesięcznie.

Kilka faktów:
XII 2003 – została uruchomiona strona internetowa John Deere w Polsce. Była to pierwsza strona dystrybutorska John Deere w regionie obejmującym Europę Centralną, kraje Benelux, Bliskiego Wschodu i Afryki.www.johndeere.pl

2006 – rozpoczęciewykorzystywania prezentacji flash. Większość maszyn (ciągniki, kombajny, kosiarki) są pokazywane w dynamiczny, interaktywny sposób.

X 2007 – wychodząc naprzeciw fanom marki John Deere, uruchomiony został Sklep Internetowy John Deere oferujący pełną gamę licencjonowanych produktów takich jak odzież, czapeczki, zabawki, modele i gadżety z kultowym logo John Deere. www.johndeereshop.pl

III 2008 – profesjonalny wizerunek tworzony poprzez strony internetowe rozumieją także Dealerzy John Deere, którzy uruchomili własne strony w serwisie dealerskim John Deere.
www.jd.dealer.pl/gravit/index.php
www.jd-dealer.pl/kuhn-maszyny-rolnicze
www.jd-dealer.pl/fpuh-bis
www.jd-dealer.pl/chempest/index.php
www.jd-dealer.pl/polboto-agri
www.jd-dealer.pl/rolmech
www.jd-dealer.pl/agrosiec

opr. i foto: MS/Wrp.pl
tekst: Martwa Bukwaś, John Deere Polska