fbpx

Nowe kombajny zbożowe DEUTZ-FAHR serii C9000

DEUTZ-FAHR prezentuje nową gamę modeli kombajnów zbożowych na sezon 2014. Kombajny serii C9000 wyposażono w szereg innowacyjnych rozwiązań technicznych. Maszyny zaprojektowano z myślą o zapewnieniu najwyższych standardów w zakresie wydajności, komfortu pracy operatora oraz nowoczesnego designu, opracowanego wspólnie z biurem projektowym Giugiaro Design – twórcą stylistyki najnowszych modeli ciągników marki Deutz-Fahr.

Nowa gama zawiera cztery modele. Pięcio- i sześcioklawiszowe kombajny oznaczone symbolami C9205 TS i C9206 TS oraz C9205 TSB i C9206 TSB (wyposażone dodatkowo w system Balance, kompensujący nachylenie terenu – 20% nachylenie poprzeczne i 6% nachylenie wzdłużne). Modele przystosowane do prac na pochyłym terenie, wyposażono także w regulowaną tylną oś, napęd na 4 koła i system kontroli trakcji, które gwarantują utrzymanie najwyższej wydajności pracy w każdych warunkach terenowych.
Nowe kombajny napędzają silniki DEUTZ (7,8 litra, TCD L6 T4i) o mocy 334KM w modelu C9205 oraz 395KM w modelu C9206. Dzięki wyjątkowym rozwiązaniom technicznym, takim jak obustronne wyprowadzenie napędu oraz system SCR z płynem AdBlue, silniki oferują jeden z najlepszych wyników w zakresie niskiego zużycia paliwa spośród rozwiązań dostępnych obecnie na rynku.
Wszystkie modele wyposażono w wysoko-wydajne hedery, teraz dostępne także w wersji o szerokości roboczej 9 metrów. Zwarta budowa, system AutoControl oraz tandemowy napęd kosy Schumacher Easy Cut II zapewniają bezpieczną i wydajną eksploatację w każdych warunkach, przy wydłużonej żywotności podzespołów i obniżonym zużyciu paliwa.
Konstruktorzy Deutz-Fahr wyposażyli nowe modele kombajnów w udoskonalony system omłotu Maxi-Crop, klepisko o regulowanych sekcjach oraz udoskonalony przenośnik pochyły ExtraFeeding. Skuteczność separacji zoptymalizowano dzięki wykorzystaniu systemu Maxi-Crop oraz długich wytrząsaczy. Wysoką efektywność czyszczenia oraz małe uszkodzenia ziarna gwarantują sprawdzone przez DEUTZ-FAHR rozwiązania, takie jak wymienny, 2-stopniowy podsiewacz, wentylator turbinowy, sita o dużej szerokości roboczej oraz system DGR (Double Grain Return) z dwoma mini-młocarniami z obu stron kombajnu.
Nowa kabina operatora oferująca doskonałą widoczność na wszystkie strefy pracy, rozbudowany pakiet oświetlenia oraz duże, dzielone lusterka wsteczne, które stylistycznie doskonale uzupełniają bryłę kombajnu. Kabinę z komfortowymi fotelami operatora i pasażera wyposażono w duży, chłodzony schowek o pojemności 21 litrów, zapewniający utrzymania w chłodzie napojów i żywności w trakcie długich dni pracy. Jakość materiałów użytych do wykończenia wnętrza kabiny spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Koło i kolumna kierownicy zostały całkowicie przeprojektowane, zapewniając tym samym maksymalny komfort i najwyższe bezpieczeństwo użytkowania, zarówno w trakcie wykonywania prac polowych, jak i w trakcie przejazdów po drogach.
Nowe modele serii C9000 oferują szereg rozwiązań ułatwiających prowadzenie codziennych czynności obsługowych i konserwacyjnych. Operator dysponuje łatwym i szybkim dostępem do silnika, układu napędowego i innych kluczowych podzespołów.
(SAME DEUTZ-FAHR)
McHale - baner - kwiecień 2024
Axial Syngenta baner
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.