fbpx
Strona głównaFirmy i produktyPolacy cenią spożywcze sieci handlowe. Które najbardziej?

Polacy cenią spożywcze sieci handlowe. Które najbardziej?

W ramach III edycji programu „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów” blisko 120 tys. Polaków przez 7 miesięcy decydowało o tym, które sieci handlowe powinny zostać nagrodzone w kategorii „Zdrowa żywność – oferta roku”. Zdecydowali, że Lidl Polska, Carrefour Market, Carrefour Hipermarket oraz Carrefour Express mają najlepsze oferty produktów bio, eco i organic.

Wręczone nagrody w kategorii „Zdrowa żywność – oferta roku są częścią III edycji programu „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”, w której to organizatorzy zebrali i przeanalizowali opinie blisko 120 tys. Polaków. Jak zaznacza Marcin Lenkiewicz, jeden z członków kapituły, cały zespół mocno koncentrował się na tym, aby z ogromniej liczby głosów wyłonić faktyczną opinię polskiego konsumenta na temat jakości ofert produktów bio, eco i organic. I tak w grupie dyskontów laureatem została sieć Lidl Polska.

– Od lat edukujemy naszych klientów w zakresie świadomego odżywiania. Dbamy o to, by w naszych sklepach mieli oni dostęp do zdrowej żywności. Stale rozszerzamy ofertę produktów z kategorii bio, promujemy je także podczas specjalnych tygodni tematycznych. W Lidl Polska produkty bio są dostępne w niemal każdej grupie towarowej. Możemy wymienić m.in. pieczywo, oliwy, makarony, owoce i warzywa, jogurty, śmietany, dżemy, jaja i wiele innych – powiedział Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR z Lidl Polska.

W segmencie supermarketów wygrała sieć Carrefour Market. Wśród hipermarketów zwyciężył Carrefour Hipermarket, a w grupie convenience – Carrefour Express.

– Niezwykle cieszą nas trzy nagrody, jakie otrzymaliśmy w kategorii „Zdrowa żywność – oferta roku”. Jest to dla nas tym cenniejsze wyróżnienie, że demokratyzacja żywności ekologicznej stanowi jeden z filarów strategii transformacji żywieniowej realizowanej przez sieć Carrefour na całym świecie. Obserwujemy duże zainteresowanie klientów produktami bio, dlatego planujemy nadal konsekwentnie inwestować w naszą ofertę w tym obszarze. Zależy nam na tym, aby zdrowa żywność, pochodząca z ekologicznej produkcji, a także artykuły bio do pielęgnacji ciała były łatwo dostępne i przystępne cenowo dla konsumentów z całej Polski – podkreślił  Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju formatów i konceptów handlowych Carrefour Polska.

Oprócz głównych nagród organizatorzy zdecydowali o przyznaniu specjalnego wyróżnienia w grupie supermarketów. Otrzymała je sieć Intermarché za rozbudowaną ofertę zdrowej żywności i mocno zauważalne na rynku promowanie zdrowego stylu życia. Jak wyjaśnia Tomasz Jabłoński, przewodniczący kapituły, docenione zostało eksponowanie w gazetkach produktów z kategorii bio oraz eko. Ponadto zauważono, że dużą popularnością wśród konsumentów cieszy się sekcja „Od rolnika do koszyka”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Proszę podać swoje imię tutaj
Proszę wpisać swój komentarz!

Polityka Prywatności

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wydawnictwo PLANTPRESS poleca

INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.