Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Tatra”, należącego do Grupy Żywiec – poinformował Sebsatian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy. Swoim zasięgiem obejmie największe ogólnopolskie stacje telewizyjne, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów Telewizję Publicznej i Polsatu. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki. Jest to pierwsza nowa kampania telewizyjna marki z portfela Grupy Żywiec w 2009 r. Sebastian Tołwiński”
Premierową emisję nowej reklamy telewizyjnej piwa Tatra” można było obejrzeć w piątek wieczorem (13.03). Reklama przedstawia surową i jednocześnie majestatyczną naturę, z którą żyją w harmonii bohaterowie reklamy – góral o nieugiętym charakterze i jego przyjaciel, pies. Film ilustruje ich wzajemne zaufanie, przyjaźń i szacunek, czyli cechy cenione przez smakoszy “Tatry” najbardziej. Kampania piwa “Tatra” potrwa kilka miesięcy.
foto: Grupa Żywiec
Informcje o firmie:
Grupa Żywiec S.A. jest jednym z największych producentów piwa w Polsce oraz częścią Grupy Heineken. Rocznie sprzedajemy pow. 13 mln hl piwa produkowanego w naszych pięciu browarach (w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku i Cieszynie). Najważniejsze marki Spółki to Żywiec, Heineken, Warka, Strong i Tatra. Marką flagową Grupy jest Żywiec – pierwsze piwo premium i największe piwo eksportowe Polski, sprzedawane za granicą od stu lat, obecnie w ponad 20 krajach świata. N”