Trouw Nutrition Polska – światowy lider w produkcji premiksów witaminowo-mineralnych i innowacyjnych dodatków paszowych dla zwierząt – prowadzi na stronach WWW.Agrofoto.pl niestandardową kampanię reklamową. Kampania oparta jest na konkursie fotograficznym Agropaparazzi w Akcji. Uczestnicy konkursu, w pierwszym etapie, zamieszczają w galerii zdjęcia zwierząt gospodarskich, a następnie oceniają nadesłane zdjęcia wyłaniając zwycięzcę.
– Chcemy wśród młodych hodowców budować wizerunek nowoczesnego koncernu otwartego na nowe kanały komunikacji – powiedział pomysłodawca konkursu, Krzysztof Śliwa, Dyrektor Handlowy i Marketingu Trouw Nutrition Polska.
Kampania reklamowa Trouw Nutrition Polska realizowana jest na witrynie Agrofoto.pl. a promowana na wielu portalach rolnych, a także na stronie Trouw Nutrition Polska.
Agrofoto – platforma łącząca młodych rolników zainteresowanych pracą i życiem na wsi, jest doskonałym narzędziem do realizacji tego typu działań. Codziennie na forum spotyka się tu kilkuset użytkowników, w grudniu 2009 r portal zanotował 7,2 mln odsłon, 150 tys. Unikatowych Użytkowników, a blisko 40% użytkowników odwiedza portal codziennie. Rośnie zatem nowe medium szeroko docierające do trudnego rynku rolnego. Na wsi żyje 35% społeczeństwa, dla którego już teraz Internet jest podstawowym kanałem komunikacji.
Leyout konkursu przygotował Darek Sontowski, współzałożyciel interaktywnej agencji Max Weber, a obecnie odsgn.com.
Kampania realizowana jest na zlecenie Agencji Martin&Jacob obsługującej Trouw Nutrition Polska.