ŁACIATE, której właścicielem jest SM MLEKPOL z Grajewa, znalazło się na 8 pozycji w rankingu najmocniejszych marek produktów żywnościowych. ŁACIATE uplasowało się również wysoko na liście lojalności klientów wobec marki – 19 pozycja. Ranking opublikowany został przez Rzeczpospolitą”.”
Dziennik po raz piąty przygotował Ranking Najcenniejszych Polskich Marek, w którym oceniona została także moc marki oraz zaprezentowany miniranking 60 marek, które osiągnęły najlepsze oceny w odniesieniu do poszczególnych wskaźników składających się na siłę marki.
W tegorocznym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek wśród 330 marek, ŁACIATE znalazło się na 56 pozycji. Wartość marki ŁACIATE w 2008 roku wyceniono na 222,2 mln zł – jest to wzrost wartości tej marki w porównaniu z rokiem 2007 o 23%.
Najważniejszym parametrem w rankingu Rzeczpospolitej” jest moc marki – jest to relacja jej wartości do wielkości rocznej sprzedaży. W rankingu mocy marki, w kategorii produktów żywnościowych ŁACIATE znalazło się na wysokiej 8 pozycji.
“