Zdobądź znak „Teraz Polska”

Rusza kolejna już edycja konkursu „Teraz Polska”. Prestiżowy konkurs co roku wyłania najlepsze produkty, gminy, usługi i innowacje.

Prestiż, zwiększenie zaufania i lojalności klientów, rozpoznawalność i konkurencyjność firmy i jej oferty – to zdaniem Laureatów najważniejsze korzyści, jakie ich firmom przyniósł udział w Konkursie i używanie Godła „Teraz Polska”.
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” rozpoczyna przyjmowanie wniosków konkursowych do XXV edycji Konkursu „Teraz Polska”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych produktów, usług, gmin i innowacji, które wyróżniają się na rynku pod względem jakościowym, technologicznym i użytkowym.

Wszyscy zainteresowani udziałem w Konkursie powinni w pierwszej kolejności przesłać ankietę rejestracyjną, a do 23 stycznia 2014 – ankietę weryfikacyjną. Więcej informacji o Konkursie znajduje się na stronie: www.terazpolska.pl.

Nagrody zostaną przyznane w 3 kategoriach: dla produktów i usług, gmin oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Zwycięzców wyłoni 26-osobowa kapituła godła „Teraz Polska”, składająca się z autorytetów życia społecznego, gospodarczego, naukowego i kulturalnego. Zakończenie XXV edycji Konkursu odbędzie się w czerwcu 2015 podczas gali w Teatrze Wielkim w Warszawie, kiedy to zwycięzcy odbiorą statuetki „Teraz Polska” z rąk osobistości świata kultury, mediów i polityki.

– „Teraz Polska” jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem promującym polskich przedsiębiorców. Dzięki niemu wysyłamy do naszych klientów sygnał, że jesteśmy solidnym kontrahentem, a nasze produkty są najwyższej jakości. Godło to dla nas renoma potwierdzona z jednej strony niezależnością ekspertów i Kapituły, z drugiej zaufaniem konsumentów – mówi Krzysztof Pruszyński, prezes firmy Blachy Pruszyński.

Kapitule Konkursu przewodniczy prof. Michał Kleiber, prezes Polskiej Akademii Nauk. Nad prawidłowością działań Fundacji czuwa Rada, pod przewodnictwem Andrzeja Arendarskiego, prezesa Krajowej Izby Gospodarczej.

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” od ponad 20 lat promuje polską przedsiębiorczość, innowacyjne metody produkcji i zarządzania oraz wspiera polskie firmy w budowaniu i umacnianiu ich marek. Poprzez liczne inicjatywy kształtuje patriotyczne postawy zakupowe konsumentów.

Renata Struzik za Agnieszka Kaźmierczak, Teraz Polska