Zboże smakuje i inspiruje

Pod hasłem „Zboże smakuje i inspiruje” Krajowa Federacja Producentów Zbóż realizuje w tym roku drugą edycje programu informacyjno-promocyjny program „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II ‘’.

Jak udało się nam ustalić celem programu jest przede wszystkim przybliżenie konsumentom poszczególnych rodzajów produktów zbożowych: pieczywo, makarony, kasze, mąki i płatki śniadaniowe.

Jak zaznacza KFPZ udostępniane w ramach kampanii przepisy na smaczne potrawy, których podstawą będą przetwory zbożowe, dostarczą kulinarnych inspiracji i zachęcą do włączania ich jako składnika do codziennej zbilansowanej diety.

Przez cały okres trwania kampanii (od lutego do sierpnia 2016 roku) działać będzie oficjalny blog programu, na którym pojawiać się będą regularnie praktyczne informacje na temat produktów zbożowych. Blog programu dostępny będzie na stronie www.kfpz.pl.

Oprócz dedykowanego bloga program obejmować będzie działania z zakresu PR i ATL. Do współpracy zaproszeni zostaną popularni przedstawiciele blogosfery, a także niezależni eksperci. Organizatorzy programu planują również przeprowadzić badanie poziomu wiedzy Polaków na temat zbóż, którego wyniki zostaną opublikowane w najbliższym czasie –  informuje KFPZ.

Program „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II”  finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych.