fbpx

WorldFood Warsaw szansą dla branży mleczarskiej

Sektor mleczarski – jedna z podstawowych gałęzi polskiego sektora rolno-spożywczego, przechodzi obecnie przez trudny okres. Jedną z możliwości na wyjście z kryzysu związanego z zatrzymaniem eksportu do Rosji, jest skierowanie produktów na inne zagraniczne rynki. Jak to zrobić?

Mogą w tym pomóc Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw, które odbędą się już po raz drugi, w kwietniu 2015 roku.
Targi WorldFood Warsaw to polska edycja międzynarodowej wystawy skierowanej do biznesu rolno-spożywczego. W zeszłorocznej edycji wystawy, swoje produkty z powodzeniem zaprezentowała, między innymi, Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, czy wyróżniona targowym odznaczeniem za magnacki ser dojrzewający – Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie.
 – Branża mleczarska to ważny sektor dla polskiej gospodarki. Dlatego też obecność spółdzielni na targach WorldFood Warsaw jest bardzo istotna. Wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom z sektora mleczarskiego oferujemy atrakcyjną ofertę wystawienniczą – zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager targów. I dodaje, iż druga edycja targów będzie nie tylko doskonałą okazją do pozyskania nowych partnerów biznesowych z zagranicy. To także możliwość przeprowadzenia rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, w specjalnie utworzonym do tego celu sektorze.

Polska w ciągu ostatniej dekady stała się czołowym producentem i eksporterem produktów mleczarskich. – Jesteśmy szóstym producentem mleka w UE. Co roku przetwarzamy ponad 10 mld litrów mleka. Jesteśmy pierwszym na świecie producentem serów twarogowych, szóstym serów długodojrzewających. Kluczowy jest dla nas eksport produktów mleczarskich, szczególnie w sytuacji rosyjskiego embarga. Dlatego też wydarzenia takie jak WorldFood Warsaw, które pozwalają na poszukiwanie nowych rynków zbytu, są bardzo cennymi inicjatywami – podkreślił prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich, Waldemar Broś, który jest jednym z partnerów merytorycznych targów.
WorldFood Warsaw to targi B2B skierowane do profesjonalistów z branży, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W pierwszej edycji udział wzięło niemal 100 wystawców i ponad 3 tysiące zwiedzających, wśród których dominowały osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwach bądź mające na nie wpływ. Wystawa to także okazja do zapoznania się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w sektorze spożywczym. Specjalnie dla uczestników targów, organizatorzy opracowują bogaty program merytoryczny, przygotowywany we współpracy z najlepszymi praktykami z branży.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędą się w dniach 14-16 kwietnia 2015 r. Sprzedaż powierzchni wystawienniczej potrwa do połowy marca 2015 roku. Jednak firmy, które chcą wybrać najlepszą lokalizację, bądź zamówić usługi specjalne, powinny zgłosić się do organizatora jeszcze w tym roku.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.worldfood.pl          
                        
Renata Struzik, za WorldFood Warsaw

McHale - baner - kwiecień 2024
Syngenta baner Treso
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.