Wyjątkową nagrodę otrzymała strona internetowa New Holland Agriculture – pierwsze miejsce w swojej kategorii na tegorocznej edycji konkursu Interactive Key Awards, pokonując 270 uczestników. To ważne wyróżnienie dla koncernu. Teraz New Holland przeniósł się z realnego świata pól i farm do świata wirtualnego, nadal zachowując swoją praktyczną” filozofię.”
Nagroda przyznawana jest od dziesięciu lat i stanowi jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w tej branży. Zyskała sobie również reputację wizytówki awangardowych praktyk internetowych” w dziedzinie stron internetowych przeznaczonych do komunikacji pomiędzy firmami a klientami. W poprzednich edycjach konkursu uczestniczyły inne firmy należące do Grupy Fiat, takie jak Alfa Romeo, która w tym roku wyróżniona została za innowacyjny projekt w zakresie nawigacji i telefonii komórkowej, Fiat Auto oraz Iveco, które wyróżniały się na tle całej rzeszy innych firm wymienianych w przeglądzie “Who’s Who” międzynarodowego biznesu, włącznie z American Express i Juventusem.
“Jesteśmy zachwyceni widząc, że praca zespołu została doceniona przez jury złożone z cenionych ekspertów. Sądzę, iż wrażenie wywarło na nich współczesne i oryginalne podejście, jakie wybraliśmy – coś, co nie jest zbyt często spotykane, zwłaszcza w sektorze B2B. Ale czuliśmy, że New Holland Agriculture może postarać się jeszcze bardziej i stworzyć coś innego, niż typowe, często spotykane strony internetowe firm. W końcu rzeczy chcemy być postrzegani jako marka przystępna dla klientów, naprawdę należąca do ich świata i szczerze im oddana” – powiedziała Francesca Musolino z zespołu Global Brand Communications, który pracował nad rozwojem strony internetowej New Holland.”