fbpx

W świecie New Holland na AGROTECH 2014

Marka New Holland tradycyjnie już zaprezentowała szeroką gamę swoich żółtych, jak i niebieskich maszyny podczas XX, jubileuszowej edycji targów AGROTECH – największej wystawie maszyn rolniczych w Polsce, która odbyła się w dniach 7-9 marca 2014 roku w Kielcach.

Każdego roku rolnicy tłumnie przybywali na teren Targów Kielce, aby z bliska obejrzeć najnowocześniejsze urządzenia, maszyny oraz wszelkiego rodzaju materiały i rozwiązania do produkcji rolnej. Tegoroczną wystawę odwiedziło blisko 60 tysięcy osób, zaprezentowało się 600 wystawców. W tym wyjątkową ekspozycją oraz niespotykanymi atrakcjami dla odwiedzających wyróżniło się na tle konkurencji stoisko New Holland.
Po raz kolejny, marka New Holland potwierdziła swoją pozycję, jako niekwestionowanego lidera w branży maszyn rolniczych – została uhonorowana przez gremium konkursowe medalami w dwóch prestiżowych kategoriach, w ujęciu nie tylko jakości swoich produktów, ale również pod względem profesjonalizmu, niezawodności i atrakcyjnej organizacji stoiska wystawienniczego: Puchar za Innowacyjne rozwiązania zastosowane w ciągniku T8.420 AutoCommand™, wręczony przez Europosła Czesława Siekierskiego oraz Złoty Medal Targów Kielce za najbardziej innowacyjną i atrakcyjną dla odwiedzających aranżację stoiska.
Stoisko New Holland został dodatkowo uhonorowane przez Ministerstwo Rolnictwa oraz Rozwoju Wsi i wybrane, jako idealne miejsce na przeprowadzenie konferencji prasowej Ministra Rolnictwa, Pana Stanisław Kalemby. Podczas wystąpienia szef resortu rolnictwa poruszył najważniejsze tematy dla polskiego rolnictwa: rozwój rolnictwa w kraju, rozwój gospodarstw, a tworzenie własnych źródeł energii odnawialnej oraz kwestie dotacji unijnych. Również wypowiedzi Specjalistów Produktowych New Holland zostały wyemitowane w programie „Tydzień” na antenie TVP1.
Stoisko New Holland przyciągało uwagę głównie niebieskimi oraz żółtymi maszynami, choć zespół New Holland przygotował także ciekawy program artystyczny dla zwiedzających oraz wiele atrakcji towarzyszących, Wielka Gra New Holland zgromadziła rekordową liczbę odwiedzających.
New Holland jest marką innowacyjną, dlatego w tym roku chcąc wyróżnić nasze stoisko postawiliśmy również na innowacyjny sposób kontaktu z klientami. Każdy odwiedzający stoisko targowe New Holland miał możliwość podjęcia rozgrywki, w której sprawdził swoją wiedzę na temat produktów oraz marki i przetestował swoje umiejętności w bezbłędnym prowadzeniu błękitnych maszyn. Wizyta na stoisku New Holland stała się również jedyną w swoim rodzaju okazją, aby pojeździć najnowszymi zdobyczami techniki New Holland w zupełnie bezpiecznych i sterylnych warunkach. Jeżeli ktoś nadal czuł New Hollandowy niedosyt miał wyjątkową okazję wzięcia udziału w turnieju wiedzy o marce New Holland. Dla każdego z uczestników rozgrywki zagwarantowaliśmy nagrody. Ponadto klienci zainteresowani finansowaniem maszyn mieli możliwość skorzystania z pomocy doradców CNH Industrial Capital w zakresie finansowania produktów, na które przygotowana została specjalna oferta Finansowanie Fabrycznego 0% dotyczące maszyn z rocznika 2013. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów również na parterze zabudowy obecni byli przedstawiciele 5 lokalnych punktów dealerskich oraz działu części zamiennych CNH, którzy odpowiadali na wszystkie pytania klientów – poinformował Tomasz Wieja, Marketing Manager New Holland.
Przestrzeń stoiska została podzielona na kilka głównych sektorów, a każdy z nich miał swoją własną gwiazdę targową.
Sektor ciągników przeznaczonych do pielęgnacji terenów zielony przyciągał uwagę kompaktowymi ciągnikami serii Boomer™, to niewielkie maszyny o wielkiej mocy, które sprawdzą się idealnie podczas prac ogrodowych, polach golfowych czy na terenach zielonych w miastach. 
Klienci nie pozostawali obojętni wobec ciągnika TD4030F w specjalnym kolorze pomarańczowym, który reprezentował sektor ciągników dedykowanych do prac komunalnych. Seria ta jest idealna do utrzymania chodników, ulic, dróg oraz lotnisk.
Sektor traktorów sadowniczych witał odwiedzających włoską flagą, która w wyraźny sposób podkreślała aktualną promocję sprzedażową prowadzoną pod hasłem „Kup ciągnik sadowniczy New Holland i wyjedź do Włoch”.  Każdy, kto zakupi do końca maja ciągnik z serii T3000 lub T4F/N/V wyjedzie z New Holland na 4-dniową wycieczkę do Włoch połączoną ze zwiedzaniem targów sadowniczych Interpoma w Bolzano.
Niekwestionowaną gwiazdą sektora ciągników dużej mocy był wyeksponowany w centralnej części stoiska, ciągnik T8.420 AutoCommand™ BluePower™. Jego siostrzana wersja została odznaczona przez jury składające się z dziennikarzy reprezentujących najbardziej prestiżowe europejskie czasopisma branżowe tytułem „Machine of the Year 2014 – Maszyna Roku 2014. Była to również doskonała okazja, aby zapoznać się z ciągnikami New Holland idealnymi do zastosowania w gospodarstwach mieszanych i hodowlanych. Serie T4, T5 oraz T6 Auto Command ™ .
W sektorze kombajnowym znajdowały się następujące modele TC5070, CX5080, CX8090 Elevation™ oraz CR 9090. New Holland zaprezentował również liczne, innowacyjne rozwiązania, m.in. zastosowane w kombajnie serii CR: system wychwytywania kamieni Dynamic Feed Roll™, Twin Pitch Rotor™ oraz kolorowy monitor IntelliView™ IV.
Ogromnym zainteresowaniem wśród odwiedzających cieszyły się zaprezentowane symulatory Precyzyjnego Rolnictwa New Holland™, na których klienci mogli osobiście przekonać się o korzyściach płynących z tych rozwiązań. New Holland oferuje pełen zakres kompletnych systemów prowadzenia, które można dopasować do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
New Holland jest zawsze blisko swoich klientów, tak aby wspierać ich dzień po dniu i sezon po sezonie. Podczas targów Agrotech na stoisku New Holland obecni byli nie tylko Regionalni Kierownicy Sprzedaży, jako przedstawiciele centrali w Płocku, ale również sprzedawcy zatrudnieni u autoryzowanych dealerów New Holland. Ze względu na fakt, iż liczba osób służb sprzedaży New Holland liczyła podczas targów łącznie około 50 osób, piętro zabudowy zaaranżowane było, jako miejsce spotkań handlowych z klientami. Ponadto New Holland, jako marka innowacyjna i wyznaczająca trendy, wyposażyła wszystkich swoich przedstawicieli w tablety przystosowane do narzędzi sprzedażowych, dzięki czemu mogli bliżej przedstawić klientom interesującą ich tematykę. Ankieta, służąca do zbierania opinii oraz danych klienta znacznie ułatwiła ponowny kontakt z klientem oraz doradztwo tuż po targach.
Dla tych, którzy nie mogli odwiedzić osobiście naszego stoiska podczas trwania targów przygotowaliśmy na bieżąco fotorelację dostępną na portalu społecznościowym Facebook, aby mieli możliwość zapoznania się ze wszystkimi nowościami i ciekawostkami.
Chcielibyśmy podziękować wszystkim, którzy odwiedzili stoisko New Holland podczas XX edycji Międzynarodowych Targów Techniki Rolniczej Agrotech. Mamy nadzieję, że liczne kontakty, które nawiązaliśmy przyczynią się do wspólnego sukcesu wszystkich naszych obecnych i przyszłych klientów
New Holland
McHale - baner - kwiecień 2024
Syngenta baner Treso
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.