Ursus i Orlen łączą siły

Obydwie firmy postanowiły połączyć swoje siły w promowaniu swoich marek, a co za tym idzie, również w celu poprawienia sprzedaży. W końcu, co dwie głowy, to nie jedna!

Lubelski Ursus, wiodący producent ciągników i maszyn dla rolnictwa, łączy siły marketingowo-handlowe z firmą ORLEN Oil, liderem branży olejowej w Polsce.  Sojusz dwóch polskich firm ma na celu wzajemne promowanie marek oraz wsparcie sprzedaży. Obie firmy stawiają na rozwój wsparty prowadzeniem wspólnych akcji promocyjnych, wzajemne wykorzystywanie wizerunku w prowadzonych kampaniach, prezentację produktów w czasie organizowanych wspólnie wydarzeń i imprez branżowych.

Dlaczego akurat w Lublinie?
– Lublin to silny ośrodek przemysłu motoryzacyjnego. Swoją siedzibę lokują tu firmy, które prowadzą działalność na skalę globalną, a pionierem branży jest właśnie lubelski Ursus. Aktywnie wspieramy wszystkie inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju Lublina przede wszystkich w kluczowych dla nas branżach, a jedną z nich jest właśnie motoryzacja – powiedział Krzysztof Żuk, prezydent Lublina.

Rozwój rynku maszyn rolniczych inspiruje do udoskonalania oraz rozszerzania oferty o nowoczesne produkty smarne dedykowane tej branży. Potwierdzeniem ich jakości jest wykorzystanie linii PLATINUM Agro przez lubelską spółkę Ursus. Najnowsza technologia olejów zapewni bezpieczeństwo pracy maszyn rolniczych, wykorzystywanych w zróżnicowanych i często ciężkich warunkach, przyczyni się do zmniejszenia zużycia paliwa oraz wydłużenia okresów między wymianami oleju.
– Zarówno firma ORLEN Oil, jak i URSUS mają bardzo mocną pozycję w swoich obszarach działania. Każdy polski rolnik doskonale zna obie marki. Wspólne działania z Ursusem to szansa na umocnienie naszej pozycji na rynku rodzimym. Obie firmy mają ogromne aspiracje i konieczny potencjał, aby stać się liczącym partnerem dla biznesu rolniczego nie tylko w Europie, ale i poza jej granicami. Tym samym „dobre, bo polskie” będzie w tym przypadku stanowiło o najwyższej jakości proponowanych produktów – podkreśla Marcin Gralewski, prezes ORLEN Oil.

Renata Struzik, źródło: Orlen Oil, Ursus S.A.