fbpx

Tradycja, jakość i europejski smak

W dniu 9 grudnia 2010 roku Komisja Europejska zaakceptowała program promocyjno-informacyjny TRADYCJA, JAKOŚĆ I EUROPEJSKI SMAK” dotyczący wieprzowiny, wołowiny oraz przetworów spożywczych opartych na tych składnikach, jak podała Agencja Rynku Rolnego.

Program złożony przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), stanowi kontynuację zakończonego programu Stół pełen smaków”.
Obecna kampania obejmuje trzy rynki docelowe: Korei Płd., USA oraz Wietnamu.
Łączny budżet dwuletnich działań promocyjnych wynosi 3 476 488,27 euro.

McHale - baner - kwiecień 2024
Axial Syngenta baner
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.