Tradycja, jakość i europejski smak

W dniu 9 grudnia 2010 roku Komisja Europejska zaakceptowała program promocyjno-informacyjny TRADYCJA, JAKOŚĆ I EUROPEJSKI SMAK” dotyczący wieprzowiny, wołowiny oraz przetworów spożywczych opartych na tych składnikach, jak podała Agencja Rynku Rolnego.

Program złożony przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), stanowi kontynuację zakończonego programu Stół pełen smaków”.
Obecna kampania obejmuje trzy rynki docelowe: Korei Płd., USA oraz Wietnamu.
Łączny budżet dwuletnich działań promocyjnych wynosi 3 476 488,27 euro.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności