W trakcie zakupów patrzymy dzisiaj już nie tylko na cenę, ale w coraz większym stopniu także na faktyczną wartość produktów. Odpowiadając na rosnące wymagania Klientów w tym głównie producentów mleka i nabiału firma NOVA od dziewięciu lat udoskonala produkcję i dystrybucję automatów do mleka.
Nadszedł czas, aby ponownie zasmakować życia, poczuć atmosferę i smak dzieciństwa czyli także świeżego prawdziwego mleka – taką wizję roztacza Giacomo Canteri, Prezes NOVA Polska, oddziału włoskiej firmy, lidera na międzynarodowym rynku, produkującym i dystrybuującym automaty do bezpośredniej sprzedaży mleka oraz automatów uniwersalnych.
Ten system sprzedaży w Europie Zachodniej osiągnął już sukces – nie ma miasta lub miasteczka, w którym mieszkańcy nie mogliby kupić mleka prosto z automatu.
Polacy coraz bardziej cenią świeżość i zdrowotność produktów. Polscy konsumenci chętniej niż kiedykolwiek wybierają produkty wartościowe i dobrze rozpoznawalne. Rezultaty rozpoczętych dwa lata temu badań skłoniły władze spółki NOVA do otwarcia oddziału w Polsce z siedzibą w Warszawie.
Firma na specjalne żądanie instaluje obok dystrybutorów do mleka także dwa inne dystrybutory NOVA, w których można nabyć m.in.: jogurt, śmietanę, masło, kefir, sery różnego rodzaju, pieczywo, warzywa i owoce oraz produkty lokalne i tradycyjne.
Propozycja skierowana jest do mleczarni i producentów mleka oraz prywatnych przedsiębiorców, którzy chcą poszerzyć paletę dostępnych dla ich Klientów produktów, dorównując również jako jedni z pierwszych w Polsce do europejskiej rodziny multisprzedawców.
Za pomocą takich dystrybutorów można sprzedawać każdy rodzaj mleka, w tym mleko surowe, UHT, mikrofiltrowane oraz pasteryzowane. Producenci, którzy chcą sprzedawać surowe mleko, muszą pamiętać, iż należy spełnić wszystkie normy i atesty w sferze produkcji mleka.
W ofercie są dwa nowe modele automatów, które zostały zaprezentowane podczas tegorocznych targów, odbywających się w Mediolanie. Automaty są już zainstalowane we Włoszech i Hiszpanii. Pod względem estetycznych i technicznych są takie same, różnią się jedynie systemem informatycznym, dlatego ich cena jest różna. Droższy model został wyposażony w komputer oraz web kamerę, umożliwiające zarządzanie i kontrolowanie danych i statystyk w czasie rzeczywistym poprzez e-mail. Drugi model z kolei jest wyposażony w nieco mniej rozbudowany system informatyczny, który umożliwia jednak także dostęp do danych i raportów w czasie obsługi maszyny przez operatora. Oba automaty posiadają wbudowany system zabezpieczający oraz monitorujący (przykładowo: alarm). Firma oferuje także szereg modeli dystrybutorów klasycznych do wyboru przez Klienta.
Oprócz maszyn firma gwarantuje w Polsce stałą pomoc techniczną, wsparcie marketingowe, dystrybucję maszyn a także personalizację zewnętrznego wyglądu maszyn w zależności od indywidualnych wymogów Klienta. Oferuje także pomoc w leasingowaniu maszyn oraz wsparcie w procesie zakupu.