reklama
Baner Rapool
reklama
Baner Yara
reklama
Baner Agroecopower
reklama
Baner Basf Desktop
reklama
Baner New Holland
reklama
Baner halvetic

Strategiczne partnerstwo firm Bayer i Microsoft

Bayer i Microsoft zawiązują partnerstwo strategiczne w celu optymalizowania i rozwoju cyfrowych możliwości w ramach łańcucha wartości w branży produkcji żywności, pasz, paliw i błonnika.

reklama
Baner Mandam

Doświadczenie firmy Bayer w rolnictwie i jej czołowa platforma cyfryzacji rolnictwa w połączeniu z platformą Azure firmy Microsoft tworzy podwaliny pod nowe rozwiązania cyfrowe mające zapewnić postęp w rolnictwie i branżach okołorolniczych.

Firma Bayer ogłosiła zawiązanie partnerstwa strategicznego z Microsoft w celu stworzenia opartego na chmurze obliczeniowej zestawu narzędzi i rozwiązań z dziedziny danetyki (ang. data science) do zastosowań w rolnictwie i branżach okołorolniczych. Wniesie to nowe możliwości podstawowe i w zakresie infrastruktury – by przyspieszyć innowacje, radykalnie zwiększyć sprawność wszystkich łańcuchów dostaw i wspomagać ich całościowe zrównoważenie.

reklama
Baner halvetic
reklama
Baner agrihandler

Współcześnie rolnictwo i sektor agrobiznesu wykorzystują szeroki zakres narzędzi cyfrowych i wiedzy płynącej z danych za pośrednictwem platform takich jak Climate FieldView™ firmy Bayer – wykorzystywanych współcześnie na ponad 70 milionach hektarów gruntów uprawnych w ponad 20 krajach. Niemniej wciąż pozostaje dużo do zrobienia w zakresie optymalizacji całego łańcucha wartości wytwarzania żywności, pasz, paliw i błonnika i zużywania przezeń cennych zasobów naturalnych niezbędnych do zasilania naszej planety, jednocześnie zapewniając zwiększanie wysiłków na rzecz zwalczania zmian klimatu. Zgodnie z umową Bayer będzie pracować z Microsoft nad wspólnym opracowaniem rozwiązań do obsługi mających krytyczne znaczenie scenariuszy branżowych, takich jak poprawa działalności rolniczej, zrównoważenia zapatrzenia, produkcji i łańcucha dostaw, a także monitorowanie i mierzenie ESG (czynników środowiskowych, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego).

W tym celu firmy opracują rozwojową architekturę pod cyfrowe rozwiązania dla rolnictwa z wykorzystaniem możliwości stwarzanych przez danetykę. Te nowe rozwiązania i możliwości będą udostępniane firmom – poczynając od startupów do globalnych korporacji – działającym w rolnictwie i branżach okołorolniczych do wykorzystywania w ich własnych ofertach. Firma Bayer zmigruje też swoje podstawowe cyfrowe rozwiązania rolnicze na nową infrastrukturę udostępniającą jej rozwiązania jej klientom. Partnerstwo jest kontynuacją wieloletnich związków pomiędzy firmami Bayer i Microsoft – obydwie wspólnie zobowiązują się dbać o poufność danych, cyberbezpieczeństwo i zaufanie klientów.

– To partnerstwo narodziło się wyjątkowym momencie, gdy wzrost innowacji jest ogromnie potrzebny w łańcuchu wartości sektora produkcji żywności i błonnika – stwierdził Liam Condon, członek zarządu Bayer AG i prezes Bayer Crop Science. – Podczas gdy walczymy z ogólnoświatową pandemią, kruchymi łańcuchami dostaw i postępującą katastrofą klimatyczną, utrzymanie stanu obecnego nie wystarczy. Potrzebujemy współpracy, wspólnej wizji i działań. Z tych powodów firmy Bayer i Microsoft rozpoczynają działania mające zaowocować pozytywnymi skutkami, zarówno poprzez współpracę między nami, jak i dzięki oferowaniu przez nas gotowej infrastruktury i możliwości cyfrowych innym firmom, by mogły zajmować się ogromnymi wyzwaniami, przed którymi stoi społeczeństwo.

– W pracach prowadzonych przez sektor rolny i przedsiębiorców oraz organizacje technologiczne nad rozwojem bezpieczeństwa i zrównoważenia łańcucha wartości, na którym opiera się działalność rolników, potrzebna jest współpraca – powiedział Jeremy Williams, szef The Climate Corporation i Bayer Digital Farming Solutions. – Bayer jest pionierem innowacji cyfrowych w rolnictwie. Microsoft wytycza standardy zaufanych ogólnoświatowych rozwiązań chmurowych. Działając jako jeden zespół możemy wprowadzać innowacje i wdrażać to, co jest potrzebne do zapewniania żywności, pasz, błonnika i paliw zasilających naszą planetę.

– Jak każda branża, sektor rolno–spożywczy przechodzi gwałtowną transformację cyfrową, poczynając od autonomicznych traktorów do cyfrowego doradztwa z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i skalowalnego rolnictwa precyzyjnego – stwierdził Ravi Krishnaswamy, wiceprezes korporacyjny ds. Azure Global Industry w Microsoft. – Cieszy nas współpraca z firmą Bayer nad przyspieszaniem transformacji i uwalnianiem jeszcze większych innowacji w rolnictwie, poprzez łączenie opartych na danych analiz z ekspercką wiedzą firmy Bayer na temat rolnictwa i możliwościami platformy Microsoft Azure.

Ta partnerska współpraca jest znaczącym strategicznym krokiem ku osiąganiu ambitnego celu firmy Bayer, jakim jest oparcie do 2030 roku w 100 procentach na rozwiązaniach cyfrowych sprzedaży realizowanej przez dział Crop Science i skrócenie czasu, w jakim będzie opracowywać dla klientów cyfrowe rozwiązania zorientowane na wyniki. Bayer dąży do wytyczenia nowej normy dla branży w zakresie cyfrowych innowacji napędzanych danymi.

Źródło: Bayer

reklama
Baner Bayer Dekalb

ZOSTAW KOMENTARZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Przeczytaj także

None found

Najpopularniejsze artykuły

None found

ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)
INNE ARTYKUŁY AUTORA




NAJNOWSZE WIADOMOŚCI