“Stół pełen smaków”

W dniu 6 marca 2008 r. w siedzibie Agencji Rynku Rolnego podpisano umowę dotyczącą przeprowadzenia dwuletniej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. Stół pełen smaków”.Celem projektu jest promocja świeżej, schłodzonej, mrożonej wołowiny, cielęciny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych opartych na tych składnikach.”

Agencję Rynku Rolnego reprezentował Bogdan Twarowski – prezes, organizację proponującą – Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego Wiesław Różański – prezes oraz Henryk Kania – wiceprezes.

Efektem realizacji działań promocyjnych będzie wzrost konsumpcji wysokiej jakości wieprzowiny, wołowiny i cielęciny pochodzenia unijnego, zdobycie nowych rynków zbytu oraz przekonanie potencjalnych klientów o wyjątkowości wyrobów mięsnych pochodzących z krajów Wspólnoty.

Program realizowany będzie na rynkach USA i Korei Południowej. Budżet dwuletniej kampanii oszacowany został na kwotę 2 322 000 Euro.

źródło: ARR