Agroma, największy dostawca sprzętu rolniczego na terenie Śląska i okolic, wdrożył Comarch OPT!MA. Program wspomaga sprzedaż z wielu magazynów jednocześnie, a także usprawnia księgowość i prowadzenie analiz finansowych w firmie.
Dynamiczny rozwój PHSR Agroma Spółka z o.o. spowodował konieczność usprawnienia jej procesów biznesowych. W przedsiębiorstwie brakowało szybkiego dostępu do informacji oraz integracji systemu, który wykluczyłby konieczność wprowadzania tych samych danych kilkakrotnie. Celem wdrożenia Comarch OPT!MA było usystematyzowanie pracy firmy poprzez ujednolicenie systemu informatycznego i zebranie jak największej ilości informacji w nowym programie, co w efekcie usprawniło zarządzanie całym przedsiębiorstwem.
Comarch OPT!MA obsługuje wszelkie procesy biznesowe i działania podejmowane przez pracowników, w tym operacje księgowe, działania handlowe, prowadzenie kadr i płac, obsługa zleceń serwisowych oraz środków trwałych, a także sprzedaż poprzez sklep internetowy dzięki wykorzystaniu modułu Comarch iSklep24. Kadra zarządzająca natomiast wykorzystuje moduł Analiz do wspomagania swoich decyzji oraz kontroli działalności firmy.
– Comarch OPT!MA spełnił nasze oczekiwania, dotyczące sprzedaży produktów z wielu magazynów równocześnie. Pozwolił na ewidencję i rejestrację sprzedaży w Księdze Handlowej. Innowacją było scentralizowanie pracy pomiędzy dwiema placówkami Agroma, działającymi teraz na jednej bazie danych. Wykorzystujemy udogodnienia przyspieszające prace w postaci eksportu przelewów do systemu bankowego. Dzięki modułowi CRM, firma na bieżąco może monitorować kontakty ze swoimi klientami, a moduł Comarch iSklep24 umożliwił klientom całodobowy dostęp do naszych produktów poprzez Internet. Dodatkowym atutem rozwiązania Comarch OPT!MA jest jego zgodność z aktualnymi przepisami prawa – mówi Jolanta Olczyk, prezes Agroma.
Wdrożenie zrealizował Złoty Partner Comarch, firma Connecto z Sosnowca, która stworzyła również dla Agroma serię wydruków do analizowania towarów nierotacyjnych.
Informacje dodatkowe:
PHSR Agroma Spółka z o.o. w Świerklańcu prowadzi działalność handlowo-usługową w zakresie sprzedaży ciągników, maszyn i narzędzi rolniczych, a także sprzętu ogrodniczego, komunalnego oraz części zamiennych, akumulatorów, ogumienia i innych akcesoriów rolniczych. Ponadto przedsiębiorstwo wykonuje remonty, naprawy, przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne maszyn rolniczych.
Źródło: Comarch