Sposób Japończyków na pokazy maszyn w dobie epidemii

Grupa spółdzielni rolniczych w prefekturze Ibaraki (grupa JA Ibaraki) i firma Kubota Corporation zorganizowały pokaz nowych maszyn rolniczych w Centrum Maszyn Rolniczych JA. Impreza odbyła się w formie kina samochodowego, co pozwoliło na uniknięcie bliskiego kontaktu i rozprzestrzeniania się Covid-19. Jest to pierwsza tego typu impreza w Japonii.

Po jednej stronie sceny umieszczono 270-calowy monitor do wyświetlania opisów produktów. Około 130 osób, głównie członków korporacji, zarezerwowało bilety z wyprzedzeniem i cieszyło się pokazem siedząc w 67 pojazdach na parkingach.

Uczestnicy słuchali prezentera przy pomocy radia samochodowego.

– Mogliśmy się dowiedzieć o nowych funkcjach nowych ciągników siedząc w samochodach. Dobrze, że mogliśmy dołączyć do programu, unikając rozprzestrzeniania się COVID-19 – powiedział jeden z uczestników cytowany przez Japan Agri News.

Kubota podczas pokazu zaprezentowała 26 nowych pojazdów, w tym duże traktory.

Pierwszy seans kina samochodowego odbył się w 1933 USA w stanie New Jersey. Oglądanie filmów bezpośrednio z samochodów zyskało dużą popularność w Stanach Zjednoczonych, jednak z czasem sposób ten trafił też na inne kontynenty. Teraz okazuje się pomocny w czasie epidemii Covid-19.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności