fbpx

Sposób Japończyków na pokazy maszyn w dobie epidemii

Grupa spółdzielni rolniczych w prefekturze Ibaraki (grupa JA Ibaraki) i firma Kubota Corporation zorganizowały pokaz nowych maszyn rolniczych w Centrum Maszyn Rolniczych JA. Impreza odbyła się w formie kina samochodowego, co pozwoliło na uniknięcie bliskiego kontaktu i rozprzestrzeniania się Covid-19. Jest to pierwsza tego typu impreza w Japonii.

Po jednej stronie sceny umieszczono 270-calowy monitor do wyświetlania opisów produktów. Około 130 osób, głównie członków korporacji, zarezerwowało bilety z wyprzedzeniem i cieszyło się pokazem siedząc w 67 pojazdach na parkingach.

Uczestnicy słuchali prezentera przy pomocy radia samochodowego.

– Mogliśmy się dowiedzieć o nowych funkcjach nowych ciągników siedząc w samochodach. Dobrze, że mogliśmy dołączyć do programu, unikając rozprzestrzeniania się COVID-19 – powiedział jeden z uczestników cytowany przez Japan Agri News.

Kubota podczas pokazu zaprezentowała 26 nowych pojazdów, w tym duże traktory.

Pierwszy seans kina samochodowego odbył się w 1933 USA w stanie New Jersey. Oglądanie filmów bezpośrednio z samochodów zyskało dużą popularność w Stanach Zjednoczonych, jednak z czasem sposób ten trafił też na inne kontynenty. Teraz okazuje się pomocny w czasie epidemii Covid-19.

McHale - baner - kwiecień 2024
Syngenta baner Treso
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.