Ruszyła kampania Mazurskiego Smaku

0
1005

Wczoraj, w kliku stacjach telewizyjnych, rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa Mazurskiego Smaku, jednej z marek należących do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL” – znanej m.in. z produkcji mleka o nazwie Łaciate. N”

Kampania rozpoczyna się 1 kwietnia i potrwa dwa miesiące. Spoty telewizyjne 15 i 30″ emitowane będą przez stacje: TVP1,.TVP2, Polsat, Polsat 2, TV4, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style i w kanałach tematycznych AT Media.

Produkty pod marką Mazurski Smak dostępne są na rynku od 2008 roku. Dotychczasowe działania reklamowe ograniczały się do działań handlowych. Portfolio marki Mazurski Smak stanowią generyczne produkty mleczne takie jak twaróg, śmietana, mleko oraz masło.

MLEKPOL to największa polska spółdzielnia mleczarska w Polsce. Oprócz Mazurskiego Smaku znana jest m.in. z marek Łaciate i Milko. Jest liderem produkcji mleka UHT, posiadając około 35% udziału w rynku tego mleka w kraju.

opr. MS/Wrp.pl
źródło: Agencja PR First Communications