fbpx

Raitech w nowej szacie

Raiffeisen Raitech, należący do spółki Danish Agro zaprosił obecnych na targach Agro Show dziennikarzy na swoją konferencję prasową, podczas której nie tylko przedstawił tegoroczne wyniki, ale też, a może przede wszystkim, zaprezentował nowe logo i wizerunek firmy.

Danish Agro jest obecne w 15 krajach na całym świecie, przy czym jej działalność koncentruje się przede wszystkim w Europie. Wywodzi się ona oczywiście z Danii, a działa również na terenie Polski i innych krajów nadbałtyckich, Niemiec, Ukrainy, Rosji, czy Skandynawii.
W zeszłym roku, 2014, osiągnęliśmy obroty na poziomie 280 milionów złotych, to był najlepszy wynik w historii firmy. Na ten rok planujemy wynik o 10% niższy, chociaż na tle aktualnej sytuacji w branży jest to wynik bardzo dobry – podkreślał Maciej Sztraube, wiceprezes zarządu.

Baner Syngenta

Podstawową marką, jaką firma handluje na obszarze ¼ Polski jest marka New Holland, wartościowo w obrotach największy udział mają ciągniki – 37%, dalej kombajny zbożowe 25%, ale również w ofercie są urządzenia dodatkowe, takie jak, np. maszyny uprawowe, zielonkowe. – Oprócz tego, firma zwraca uwagę na serwis i sprzedaż części – te dwie działalności stanowią coraz większy procent w obrotach firmy – tłumaczył Sztraube.

Głównym celem konferencji Raitech podczas targów Agro Show było zaprezentowanie nowego wizerunku i szaty graficznej firmy. – Graficznie się zmieniamy. Z resztą nie tylko graficznie, bo w zeszłym roku zmienił się zarząd i od tamtego czasu następują zmiany wizerunkowe – zauważył Roman Szulc, wiceprezes zarządu.
Logo to bardzo ważny element marki, dzięki któremu staje się ona rozpoznawalna. Nowy symbol firmy ma odwrócone, w porównaniu do dotychczasowego, kolory – wcześniej był to biały napis na zielonym tle w kształcie owalu. Teraz jest to zielony napis na białym tle. Czcionka logo została zamówiona i stworzona specjalnie dla Raiffeisen. Dlatego też jest ona również chroniona znakiem patentowym. Z kolei znak kłosa (porównywany również do ust i liści), znajdujący się nad ostatnią literą jest elementem wspólnym wszystkich firm, należących do duńskiego koncernu. – Chwalimy się, że należymy do dużej grupy, że jesteśmy silną organizacją, która się wspiera nawzajem. Razem jest nas około 80 spółek i strategicznym wyzwaniem dla Danish Agro, między innymi jest to, aby ten wizerunek ujednolicić i dlatego zmieniliśmy swoje logo – wyjaśniał Szulc. – Ten kłos jest znakiem wiążącym wszystkie spółki, dlatego będzie on nierozłączny z literami, czyli z napisem Raitech – dodaje.

Dodatkowo, pod nazwą firmy znajduje się również hasło „Cultivating Value”. Pierwsze słowo z hasła odnosi się do pasji, chęci wzmacniania siebie i klientów firmy, do ulepszania produktów i doskonalenia ludzkich możliwości oraz wiedzy. Natomiast „value” to tworzenie i kreowanie nowych wartości, które firma chce widzieć u swoich klientów.

Raitech
Renata Struzik
 

McHale - baner
Danko baner marzec 2024
Webinarium konopie - baner
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.