PZL Sędziszów poszerza ofertę dla sektora rolniczego

PZL Sędziszów coraz bardziej rozszerza swoją działalność, dążąc do odzyskania czołowej pozycji na polskim rynku.

PZL Sędziszów, polski producent filtrów w ciągu ostatnich 3 lat znacząco wzmocnił swoją pozycję na rynku. Wpłynęły na to, m.in. wysoka jakość wyrobów oraz intensyfikacja działań marketingowo-sprzedażowych. Teraz PZL Sędziszów staje do walki o przywrócenie czołowej pozycji w branży filtracyjnej, o czym przedstawiciele firmy informowali podczas grudniowej konferencji prasowej.
 
Uruchomienie nowych linii produkcyjnych, poszerzenie oferty dla sektora rolniczego i transportu drogowego, rozbudowanie sieci sprzedaży, rebranding, wreszcie atrakcyjny program lojalnościowy dla klientów – to tylko niektóre z licznych zmian, jakie w ostatnich 3 latach zaszły w PZL Sędziszów S.A. 
 
Nasza droga od chwili prywatyzacji spółki była trudna i wyboista – komentuje Adam Sikorski, prezes PZL Sędziszów SA – Sytuacja, w jakiej zastaliśmy fabrykę, wymagała zaangażowania kapitału, jednak przede wszystkim ogromnej pracy. Obecnie z dumą możemy mówić o zmianach, jakie udało nam się wprowadzić, ponieważ ich efekty są widoczne nie tylko w wynikach sprzedażowych, ale również w opinii rynku – podkreśla.
 
Warto podkreślić, że w omawianym okresie PZL Sędziszów wzmocnił dział konstrukcji wyrobów, wdrożył nowe linie produkcyjne, rozpoczął stałą współpracę z BorgWarner – światowym producentem systemów do układów napędowych, i rozwinął sektor produkcji dla lotnictwa. Największy wzrost popularności marki nastąpił jednak w motoryzacji. Spółka nie tylko rozwinęła sieć dystrybucji ,ale także rozpoczęła współpracę na rynkach zagranicznych, m.in. w Czechach, Słowacji i Kazachstanie. 
 
– Sektor motoryzacyjny stanowi jedną z kluczowych gałęzi przemysłu w Polsce – twierdzi prezes Sikorski. – Na rodzimym rynku producentów części zamiennych działa obecnie ok. 900 firm, z czego 300 stanowią przedsiębiorstwa z kapitałem zagranicznym. Dlatego w motoryzacji widzimy znakomite perspektywy rozwoju dla tak silnej marki, jaką jest PZL Sędziszów. Naszą ambicją jest także dalszy rozwój oferty w sektorach rolniczym i transportowym – podsumowuje Adam Sikorski.
 
– Spełniając oczekiwania rynku i naszych klientów, w najbliższym czasie rozpoczniemy intensywną działalność edukacyjną pod nazwą Akademia Filtracji oraz wdrożymy internetowy kanał sprzedaży, wykorzystując do tego celu wszystkie nowoczesne narzędzia. Wszystkie te działania ukierunkowane są na osiągnięcie kluczowego celu, jakim jest odzyskanie czołowej pozycji w branży filtracyjnej – podsumowuje prezes Sikorski. 
 
Renata Struzik, źródło: PZL Sędziszów