fbpx

Promodis świętuje 30 urodziny

Rok 2014 to rok jubileuszu firmy. Promodis obchodzi 30 urodziny i naprawdę ma okazję do świętowania. W chwili obecnej sieć zrzesza 129 dystrybutorów, z czego 88 we Francji, 27 w Hiszpanii, 2 w Beneluksie, 1 w Szwajcarii i aż 11 w Polsce.

Obroty spółki przekraczają 333 miliony euro. Warto podkreślić, że cechą wyróżniającą spółkę jest to, że jej właścicielami są dilerzy, którzy posiadają udziały w firmie. Promodis to spółka akcyjna i jednocześnie spółdzielnia.
Założone w 1984 roku przedsiębiorstwo, którego nazwa oznacza nowoczesny proces dystrybucji – PRO – procedura, MO – nowoczesność (modern), DIS – dystrybucja, specjalizuje się w sprzedaży maszyn rolniczych i części zamiennych. Początkowym celem jego działania było uzyskanie większej konkurencyjności oraz zwiększenie udziału w rynku. Już dwa lata później Promodis dzięki swoim nowatorskim koncepcjom samoobsługowego sklepu z częściami zamiennymi, który otwarto we Francji, zrewolucjonizował metody handlowe w dystrybucji części i akcesoriów dla techniki rolniczej.

Kilka lat później firma stworzyła własne centrum zakupów oraz magazynowania części zamiennych. Powierzchnia magazynowa, jaką aktualnie dysponuje sieć wynosi 18 000 m². Grupa Promodis sprzedaje rocznie 25 000 maszyn.
Jej stałe zapasy magazynowe wynoszą ponad 100 000 produktów (części oryginalnych i wcześniej testowanych zamienników).

W roku 1990 Promodis wyruszył na podbój Luksemburga, a w 2001 Hiszpanii. Na terenie Polski działa od 2009 roku. Zdaniem przedstawicieli firmy polski rynek jest bardzo perspektywiczny. W każdym roku są i będą nadal implementowane kolejne rozwiązania, które sprawdziły się we Francji i innych państwach, na terenie których działa spółka. Zapowiadane jest także wzmocnienie centralnej struktury firmy oraz ekspansja na nowe segmenty rynku. Dziś w Polsce pod szyldem Promodis zrzeszonych jest jedenastu dilerów.

Po trzydziestu latach doświadczeń marka jest nowoczesna i ukierunkowana na przyszłość. Szyld handlowy Promodis ma dobrą renomę i silny wizerunek. Grupa zakupowa centralizuje i negocjuje wszystkie zakupy, zwiększa konkurencyjność oraz rozwija usługi towarzyszące. Przykładem tego typu inicjatywy jest uruchomienie specjalistycznych serwisów. Zbita szyba, popsuty wałek lub wąż, kontrola opryskiwacza czy pęknięta opona – dla rozwiązania każdego z tych problemów organizowany jest kompetentny serwis dla każdej marki, dla każdego produktu tak, aby profesjonalnie pomóc rolnikowi w możliwie najszybszym czasie.

Promodis dystrybuuje w Europie maszyny takich marek jak: Kuhn, Unia, Amazone, Krone, Berthoud, MX, Hardi, Monosem, McHale, Quicke, Kverneland, Gregoire Besson, Wielton, Metaltech, Expom czy Pomot.

Z okazji swojego jubileuszu firma przygotowała specjalne oferty dla producentów rolnych.
Zaprasza wszystkich zainteresowanych do odwiedzenia punktów handlowych.

Dodatkowe informacje: www.promodis.pl

McHale - baner - kwiecień 2024
Syngenta baner Treso
Baner webinarium konopie
POZ 2024 - baner

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.