Promocja ogrodnictwa w UE

0
417

Komisja Europejska przyjęła 16 nowych 3-letnich programów promujących unijne produkty rolne w 12 krajach członkowskich. Wśród beneficjentów znalazły się takie kraje jak Austria, Belgia, Finlandia, Francja, Grecja, Włochy, Luksemburg, Łotwa, Holandia, Hiszpania oraz Wielka Brytania. Łączna suma dla wszystkich krajów i wszystkich programów to 62,1 mln euro, z czego Komisja Europejska pokryje 27,8 mln euro.

Wśród produktów objętych promocją znalazły się produkty organiczne hodowane naturalnymi metodami, produkty mleczne, mięso, wino, owoce i warzywa świeże oraz oliwa z oliwek, miód i kwiaty. Dla promocji owoców i warzyw zaaprobowano 4 programy, z czego Grecja otrzyma 2 725 000 euro, Włochy 3 549 388 euro, Łotwa 990 907 euro i Austria 3 000 000 euro.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności