Podsumowanie Procam Cup 2020

Jesteśmy już po czwartej edycji Procam Cup 2020, największego piłkarskiego wydarzenia dla dzieci z małych miejscowości i wsi, które w tym roku odbyło się na zupełnie innych zasadach niż dotychczas. Dotąd był to turniej, w tym roku profesjonalne treningi piłkarskie, które czas podsumować. 

Wydarzeniu towarzyszyły same pozytywne emocje, dodatkowo pogoda dopisała, więc czego chcieć więcej? W treningach wzięło udział 6 województw, 36 zespołów, ponad 600 zawodników, a nawet kilkanaście zawodniczek! Organizatorzy wydarzenia, czyli firmy działające w branży rolniczej Procam Polska i BASF Polska, jak zawsze, stanęli na wysokości zadania.

Za część sportową odpowiedzialny był Marcin Dorna, któremu asystował trener młodszego pokolenia – Marcin Serafin. Prowadzone zajęcia składały się z dwóch części: treningowej oraz meczowej. W części treningowej trenerzy skupiali się na wypracowaniu prawidłowej techniki młodych zawodników. A w  sparingach? Niekoniecznie ostateczny wynik, a przede wszystkim dobra zabawa. Piłka ma sprawiać przyjemność, dawać radość i cieszyć, bo na tak wczesnym etapie, to jest najważniejsze. I chyba osiągnięto zamierzone cele, potwierdzeniem tego może być wielkość zainteresowania tym wydarzeniem.

Gra w piłkarskiej ekstraklasie jest marzeniem wielu młodych zawodników. Uczestnicy treningów m.in. mieli okazję zaprezentować się m.in. przed szefem szkolenia Lecha Poznań, Rafałem Ulatowskim. Takie spotkania są doskonałą okazją do wypatrywania perspektywicznie przyszłych zawodników i zapisywania sobie nazwisk tych najbardziej utalentowanych.

Projektowi Procam Cup od samego początku przygląda się również były trener Reprezentacji Polski, Paweł Janas. Jego zdaniem talenty rodzą się wszędzie, a rolą dorosłych jest odnalezienie ich i wyszlifowanie. I takie cele postawił sobie właśnie Procam Cup, organizuje przedsięwzięcie dla dzieci z obszarów wiejskich.

Procam Cup 2020 w treningowej odsłonie okazał się strzałem w dziesiątkę. W dobie pandemii oraz wszystkich obostrzeń, organizatorzy znaleźli furtkę, by po raz kolejny zaszczepiać miłość do piłki nożnej wśród dzieci z małych miejscowości i wsi. Jak podkreślają Michał Ciszak, prezes Procam Polska oraz Artur Juszczyński, dyrektor sprzedaży BASF Polska, kolejne edycje wydarzenia przed nami. W jakiej odsłonie? Czas pokaże.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności