Początek lata Mistera Fruitness’a

W czerwcu w punktach sprzedaży rozpoczynają się promocje poświęcone superbohaterowi zachęcającemu dzieci i młodzież w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji i Wielkiej Brytanii do spożywania owoców.

Nadejście lata oznacza pojawienie się w całej Europie sezonowych owoców, np. brzoskwiń i nektarynek. Czerwiec jest zatem najlepszą okazją do wznowienia działań projektu Fruitness enjoy it!” promowanego przez Unię Europejską, włoskie centrum CSO oraz rząd Włoch i mającego na celu uwrażliwienie młodzieży na zdrowy styl życia oraz prawidłowe odżywianie.
Inicjatywa ta jest skierowana do dzieci i nastolatków w Austrii, Niemczech, Polsce, Szwecji i Wlk. Brytanii i ma na celu – przy użyciu zabawnego, dowcipnego języka – promowanie spożycia owoców i zapobieganie coraz powszechniejszej otyłości dziecięcej. Maskotkami kampanii jest superbohater Mr Fruitness i jego sprzymierzeńcy tworzący Fruit Team, tj. brzoskwinie, nektarynki, gruszki, kiwi i śliwki.
To właśnie brzoskwinie i nektarynki inaugurują letni sezon promocji w ramach projektu “Fruitness, enjoy it!” w punktach sprzedaży, które przystąpiły do kampanii. Na stoiskach owocowo-warzywnych znajdą się plakaty postaci z Fruit Team, oddających się aktywności fizycznej, natomiast wśród dzieci będą rozdawane minikarty do gry, w których cztery tradycyjne kolory karciane zastąpiono brzoskwiniami, nektarynkami, śliwkami, gruszkami i kiwi. W ten sposób połączono rozrywkę z możliwością odkrycia ważnych cech i wartości żywieniowych tych owoców.
W tym roku, oprócz klasycznych akcji promocyjnych, superbohater i przyjaciel owoców ma w zanadrzu kilka nowinek. W ciągu kilku ostatnich dni materiały promocyjne i gadżety projektu “Fruitness enjoy it!” rozdawano w samym sercu Londynu, wywołując zaciekawienie i rozbawienie przechodniów. Ponadto, na Facebooku od marca dostępna jest nowa strona internetowa Mistera Fruitness, ciągle aktualizowana o nowe przepisy kulinarne na bazie owoców, sugestie Mistera Fruitness dotyczące zdrowego stylu życia i dobrego samopoczucia dzieci i młodzieży, a także zawierająca zabawny test “Którym owocem z drużyny Mistera Fruitness jesteś?”.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.fruitness.eu