Pij mleko! będziesz Wielki z wielką polską tenisistką!

Gwiazdą tegorocznej kampanii Pij mleko! będziesz Wielki” zostanie polska tenisistka – najwyżej notowana Polka w rankingu WTA – Agnieszka Radwańska.”

Pij mleko! będziesz Wielki” to najbardziej rozpoznawalna z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już ósmą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży.
Agnieszka Radwańska znana na całym świecie polska tenisistka z radością przyjęła możliwość wzięcia udziału w nowej odsłonie kampanii “Pij mleko! Będziesz Wielki”. Dyscyplina sportu, którą reprezentuje, bardzo dobrze wpisuje się w promocję zdrowego stylu życia.
Radwańska jest zwyciężczynią czterech turniejów WTA w grze pojedynczej i jednego w grze podwójnej. Triumfatorka dwóch juniorskich turniejów wielkoszlemowych Wimbledon 2005 i French Open 2006 w grze pojedynczej oraz finalistka juniorskiego French Open 2006 w grze podwójnej. Tym samym tenis stał się kolejną dyscypliną sportu prezentowaną w kampanii “Pij mleko! będziesz Wielki”. W tym roku to właśnie Radwańska będzie zachęcała dzieci do picia mleka, a rodziców do dbania o zdrowie swoich pociech.
“Do grona wspaniałych sportowców wspierających tak ważną ideę jaką jest walka z osteoporozą oraz zmiana nawyków żywieniowych u dzieci, dołączyła znakomita polska tenisistka – Agnieszka Radwańska. Mam nadzieję, że jej udział w kampanii przyczyni się do jeszcze lepszej edukacji dotyczącej picia mleka i jego walorów zdrowotnych.” – mówi Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Idea stworzenia kampanii “Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem jakim jest w osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Nagranie spotu reklamowego planowane jest na luty tego roku.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.
W dotychczasowych edycjach programu do picia mleka zachęcali: artyści (Kayah, Bogusław Linda), postacie fikcyjne (Shrek, Superman) i sportowcy (Krzysztof Hołowczyc, Jagna Marczułajtis, Katarzyna Skowrońska – Dolata, Piotr Gruszka, Sebastian Świderski, Otylia Jędrzejczak, Paweł Korzeniowski oraz Marcin Gortat).

Grass Roots