fbpx

Nunhems – Bayer CropScience Vegetable Seeds

Począwszy od kwietnia 2014 roku firma Nunhems zmienia swoją identyfikację wizualną – będzie sprzedawać swoje nasiona warzyw pod marką Bayer CropScience. Jednostka organizacyjna, prowadząca tę działalność, przyjmie nazwę Bayer CropScience Vegetable Seeds, a zakres jej odpowiedzialności obejmie wszystkie działania związane z nasionami warzyw na całym świecie, od badań po obsługę posprzedażową.

Nowa identyfikacja wizualna marki Nunhems będzie powiązana z marką produktów Bayer CropScience Seeds (Nasiona) oraz Crop Protection (ochrona roślin). W związku z tym wszystkie materiały, takie jak opakowania, reklamy, broszury oraz materiały internetowe poddawane są aktualizacji i będą stopniowo wdrażane począwszy od 1 kwietnia 2014 roku.
Zachowamy nazwę Nunhems jako markę naszych produktów w hołdzie dla uznania, jakim cieszy się ona na naszym rynku. Największe znaczenie dla naszych klientów – z których wielu już wie, że tworzymy jedną firmęma utrzymanie naszej pozycji globalnego specjalisty – podkreślił Joachim Schneider, dyrektor Vegetable Seeds. – Będziemy nadal dostarczać naszym klientom innowacyjne produkty wysokiej jakości, dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Będziemy kontynuować naszą efektywną współpracę w ramach zespołów ds. upraw, aby śledzić i udostępniać informacje oraz świadczyć usługi wnoszące dodatkową wartość do ich działalności.
Dzięki podkreśleniu naszej przynależności do marki Bayer, z jej długą tradycją, ogromnym wkładem w nauki przyrodnicze, zdolnością do innowacji, dobrą reputacją, rozpoznawalną marką i jej zaangażowaniem w rolnictwo – kontynuuje Joachim Schneider. – Oraz dzięki jej wsparciu dla naszej działalności w dziedzinie nasion warzyw powyższe obietnice zyskują jeszcze na wiarygodności. 
Nowa identyfikacja wizualna marki Nunhems odzwierciedla ogólną strategię firmy Bayer, polegającą na znaczącym podnoszeniu wartości portfolio w dziedzinie owoców i warzyw. 
Wnosimy swój wkład na rzecz poprawy bezpieczeństwa żywności na świecie – podkreślił Frank Terhorst, dyrektor działu nasion w Bayer CropScience. – Aby to osiągnąć, koncentrujemy się na dostarczaniu rozwiązań w uprawach, które obejmują nasiona, chemiczną i biologiczną ochronę upraw oraz kompleksowe programy wsparcia i usług. W tym kontekście nasiona warzyw są wartościową częścią naszego portfolio, dzięki swoim unikatowym właściwościom oraz platformie ścisłej współpracy z klientami.
(mat)
 
McHale - baner - kwiecień 2024
Axial Syngenta baner
POZ 2024 - baner

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze artykuły
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
[s4u_pp_featured_products per_row="2"]
INNE ARTYKUŁY AUTORA




ARTYKUŁY POWIĄZANE (TAG)

NAJNOWSZE KOMENTARZE

Newsletter

Zapisz się do Rolniczego Newslettera WRP.pl, aby otrzymywać informacje o tym co aktualnie najważniejsze w krajowym i zagranicznym rolnictwie.