Maciej Sroczyński został nowym dyrektorem marketingu w firmie Sumi-Agro Poland, dostawcy środków ochrony roślin, nawozów oraz materiału siewnego dla rolnictwa. N
Na stanowisku, które objął 4 kwietnia br. będzie odpowiedzialny za realizację kompleksowej strategii marketingowej Sumi-Agro w Polsce. Przejmując kierownictwo nad działem marketingu firmy, Maciej Sroczyński zastąpił Tomasza Sikorskiego.
Nowe stanowisko pracy to dla mnie duże i odpowiedzialne wyzwanie. Obejmuję je z dużym entuzjazmem i w poczuciu obowiązku. Swoją nominację traktuję jako duże wyróżnienie i dowód zaufania Zarządu firmy do mojej osoby.
Naszym Klientom – rolnikom, sadownikom i producentom warzyw – mogę zagwarantować jeszcze większe zaangażowanie w usprawnienie komunikacji między firmą Sumi-Agro Poland, a Państwem oraz dalszy rozwój doradztwa, zarówno tego bezpośredniego realizowanego przez naszych przedstawicieli w gospodarstwach i na szkoleniach, jak również poprzez coraz bardziej specjalistyczne i kompleksowe informatory i poradniki – powiedział Maciej Sroczyński.
Maciej Sroczyński związany jest z firmą Sumi-Agro Poland od 01.09.2005. Do momentu wyboru na stanowisko dyrektora marketingu pełnił funkcję kierownika grupy produktów – nasiona i odpowiadał za marketing oraz sprzedaż nasion rzepaku i kukurydzy. Do firmy Sumi-Agro Poland przeszedł z działu Agro firmy BASF Polska. Wcześniej pracował w dziale środków ochrony roślin firmy Cyanamid Polska, a swoją pracę zawodową rozpoczął w Ministerstwie Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Ukończył Wydział Rolniczy warszawskiej SGGW ze specjalizacją – ochrona roślin.
Za dotychczasowe osiągnięcia dla rolnictwa został uhonorowany w bieżącym roku przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Medalem Zasłużony dla Rolnictwa RP. W 2004 roku za zasługi dla ochrony lasów Dyrektor Generalny Lasów Państwowych odznaczył Macieja Sroczyńskiego najwyższym odznaczeniem leśników – Kordelasem Leśnika Polskiego.”