W trakcie Międzynarodowych Targów Agrotechniki Sadowniczej FruitPRO odbyła się konferencja prasowa BASF Polska. Jak już wspominaliśmy przy ich poprzedniej konferencji i podsumowania roku, firma w 2015 roku wprowadza na rynek kilka nowości. Ale po kolei…
15. stycznia w Warszawie, na terenie centrum EXPO XXI zaprezentowano nowości produktowe, a także nowy serwis i program lojalnościowy BASF. Tematem przewodnim konferencji było hasło „Bliżej rolnika”, czym zaczęła konferencję prowadząca – Agnieszka Łyczak, Marketing Communications Manager w BASF Crop Protection. Przy okazji, podkreślono również okrągły jubileusz firmy – 150 lat działalności. O historii i rozwoju BASF w trakcie tego półtora wieku opowiedział dyrektor działu BASF Crop Protection w Polsce, Cezary Urban. Przedstawił on również plany firmy na kolejne lata.
Tym razem, organizatorzy postanowili również przedstawić wyniki swoich doświadczeń polowych, które przeprowadzali, m.in. w gospodarstwie Jarosława Tymczyszyna – rolnika z woj. lubuskiego. Był on gościem specjalnym, aby, jako praktyk, opowiedzieć na temat efektów doświadczeń.
Jarosław Muczek przedstawił program „Doświadczenia w praktyce” i podsumował dotychczasowy program „Jakość na każdym polu” – 15 lat jego działalności, oraz zaprosił do przejścia do nowego programu lojalnościowego BeneFito. Monika Komińczyk podsumowała również program AgCelence, pod którego marką jest grupa produktów BASF stosowanych w różnych uprawach, po roku jego istnienia.
Jakie nowości dostaną rolnicy od BASF w 2015 roku?
- Fastac Active 050 ME – insektycyd do stosowania w pszenicy ozimej, jęczmieniu jarym i rzepaku ozimym (zawiera alfa-cypermetrynę w formie mikroemulsji)
- Faban 500 SC – fungicyd do stosowania w sadach przy zwalczaniu parcha jabłoni (formulacja w postaci kokryształów pirimetanilu i ditianonu)
- Stomp Aqua – herbicyd do stosowania w uprawie truskawki, cebuli, marchwi oraz grochu jadalnego zielonego (zawiera pendimetalinę w mikrokapsułach)
- System Prognozowania Patogenów – Zdrowe Pole, który pozwoli ostrzec rolników przed zagrożeniem ze strony patogenów
- Nowy program lojalnościowy BeneFito, dający szersze możliwości w zakresie zamawiania nagród i akcji promocyjnych, w jego ramach klienci BASF otrzymają bieżące raporty z aktualnej sytuacji rynkowej, doradztwo dla gospodarstw rolnych, kompleksowe informacje produktowe, ciekawe akcje specjalne oraz setki nagród dostępnych w zamian za punkty przyznawane za zakup premiowanych produktów BASF i ADOB
- Wersja mobilna strony www.agro.basf.pl, gdzie dostępna jest, mi.in. aktualna prognoza pogody, informacje nt. zagrożeń agrofagami, itp.
Renata Struzik