Nowa polityka promocyjna UE

Z inicjatywy Komitetów Copa i Cogeca 22 października w Brukseli odbyło się seminarium poświęcone wdrażaniu nowej polityki Unii Europejskiej w zakresie promocji produktów rolno-spożywczych.

W ocenie uczestników debaty nowa, ulepszona polityka unijna w zakresie promocji produktów rolno–spożywczych, która wchodzi w życie 1 grudnia 2015 roku wygląda obiecująco, ponieważ zostały znacznie uproszczone procedury administracyjne i ograniczona biurokracja. Pozytywnym krokiem jest też zwiększenie budżetu na promocje produktów rolno spożywczych.

W trakcie obrad przedstawiono jak najlepiej promować ziemniaki, jagnięcinę, kwiaty, mięso i produkty mleczne zarówno na rynkach krajowych, jak i poza Unia Europejską oraz pokazano nowe sposoby przekazywania wiadomości na ten temat za pośrednictwem mediów społecznych i odpowiednich taktyk marketingowych.

Zdaniem Copa – Cogeca nowa polityka promocyjna ma wielki potencjał, aby pomóc Unii Europejskiej w dywersyfikacji nowych rynków oraz zwiększeniu konkurencyjności i podniesieniu świadomości wysokiej jakości europejskich produktów.

Seminarium jak podkreślają organizatorzy był pierwszym krokiem w budowaniu dynamicznej, profesjonalnej sieci promocji europejskich produktów rolno–spożywczych. W spotkaniu uczestniczyli między innymi przedstawiciele Komisji Europejskiej, Agencji Wykonawczej Żywności (CHAFEA) oraz europejskich organizacji rolniczych.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Please enter your name here
Please enter your comment!

Polityka Prywatności